Rieju drac -02

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Fireking
Elmoped

Rieju drac -02

Inlägg av Fireking »

nu är jag trött på att min Rieju alltid ska vara så jävla kass. Det är så att Farsan och jag bytte gaswire och bromsbelägg bak. innan vi bytte så gick den i 70. när den gick 70 så visste jag att jag hade lite förlitet munstycke (65 i munstycke) men när man bytte 78 så blödrade den bara. nu när jag har bytt bromsbelägg och gaswire hör man att det är förlitet munstycke( har fortfarande i 65) . men nu när jag byter till 78 i munstycke blödrar den inte?:S det tycker jag är konstigt förut innan vi bytte bromsbelägg och gaswire blödrade den när jag hade 78 i munstycke:S. nu gör den bara 60 istället för 70 jag hade samma drevning hela tiden 11/56. jag har ett metrakit thrower på nu. och den gör bara 60 jag blir såp jävla förbannad på moppen!!!!!. vill ju att den ska göra typ 80 men det verkar ju bara bli sämre och sämre. bromsbeläggen tar inte i heller.. hjälp mej någon vill inte spendera så mycket pengar på att moppen ska över 80 heller.
Användarens profilbild
Bysan
Elmoped

Inlägg av Bysan »

haru sett efter så att beläggerna är på varsin sida om skivan.
titta också när du har gashandtaget fullt så ska du inte kunna gra upp nålen änumera för då blir de inte riktigt full gas!
Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.
Fireking
Elmoped

Inlägg av Fireking »

bromsbeläggen är på varsin sida tror jag. vad kan mer vara fel?
Användarens profilbild
Bysan
Elmoped

Inlägg av Bysan »

Du kanske inte har smörjt axeln men något är det iaf efter som de funkade förut!
Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.
Användarens profilbild
Drac_01
The One And Only!

Inlägg av Drac_01 »

det kan hända att kolvringarna börjar bli dåliga..
Är det bra komp i den?
Fullt ös medvetslös..

DT70R UPDATE 6/12 Kolla! :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 889#177889
Fireking
Elmoped

Inlägg av Fireking »

det är normalt Komp i den
Grilladlax
Elmoped

Inlägg av Grilladlax »

kan vara dreven för jag hade 13/56 på min drac, o då varva den som bara fan o gick i 75
Låst