sefio skrev:när du säger vass tänker du på sport eller midrace har funderat på Motoforce Racing 70cc som ska leverera 12-15 hk, dock är nog veven ute på tunn is då, så df jag tänkte S6 sport pro som ligger på bara 10 hk, och eventuellt större förgasare.
Det ska vara punkt i slutet av varje mening. Inte kommatecken.JohanG skrev:Lol lär dig stava,Frillanmcdillan skrev:Då kan jag kort och gått säga att din polare är ett retard som inte har någon hjärna.sefio skrev:dem flesta säger ju att man klarar sig sålänge man kör i sportklassen, poolare till mig körde hyper på aerox org vev, som tur va small kolvringarna innan veven.
med en s6 sport pro och 17,5 mm så kommer du inte upp till 100km/h.sefio skrev:Vad tror ni om:
Stage6 Racing 70cc
TNT racing vev
Yasuni R eller S6 Pro,
Grejen är att ska jag ändå byta vev känner jag att jag ändå kan köra hyper cylinder och rör, och min moppe är just nu endast till för att ta mig från A till B, därför funderar jag på den mildare S6 sport pro och nån 17.5 mm förgasare.
ta yasunis c16 rör å kör med s6 sport pro 70cc och 21 mm förgasare då jävlar att sport pro rör på sigsefio skrev:Vad tror ni om:
Stage6 Racing 70cc
TNT racing vev
Yasuni R eller S6 Pro,
Grejen är att ska jag ändå byta vev känner jag att jag ändå kan köra hyper cylinder och rör, och min moppe är just nu endast till för att ta mig från A till B, därför funderar jag på den mildare S6 sport pro och nån 17.5 mm förgasare.
Avråder dig från att porta Stage 6's cylindrar, tål väldigt lite.track_666 skrev:ta yasunis c16 rör å kör med s6 sport pro 70cc och 21 mm förgasare då jävlar att sport pro rör på sigsefio skrev:Vad tror ni om:
Stage6 Racing 70cc
TNT racing vev
Yasuni R eller S6 Pro,
Grejen är att ska jag ändå byta vev känner jag att jag ändå kan köra hyper cylinder och rör, och min moppe är just nu endast till för att ta mig från A till B, därför funderar jag på den mildare S6 sport pro och nån 17.5 mm förgasare.sen filar du lite på portarna på cylindern å du kommer blåsa väldigt många mopeder
Moddad skrev:1, Din gör inte en bra bit över 90 med den där, du tror inte att 50cc sporten gör någon större skillnad va?
2, Köp en 19mm förgasare, Malossi Sport 70cc
3, Du behöver ingen ny vev på den
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vill du ha mer drag;
1, Doppler vev,Polini Corsa, 19mm förgasare, malossi delta clutch, malossi multivar, matchande insug och ett nytt membran. Den borde göra kring 100 blås med ditt Yasuni rör.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Om du överväger att köra hypercylinder så fort du byter vev för att den ska gå bättre, glöm det, du kommer bränna kolvar stup i kvarten och tillslut kommer skiten rasa. Funkar inte att köra hyper som bruksmoped.