lägga på ett kol och göra vadå?KoNG skrev:Nu får du fan lägga på ett kol
tackar, men hade ju ingen att köra emot bara =/Henry skrev:Aight, du från Frihamnen ju!
Riktigt fet hoj har du lyckats bygga ihop, me like!
måste du ens kommentera jävla idiot?Hell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
Han jobbar som många andra ditt halvslöa TV-tittande arsle!Hell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
hahaParden_Gökbo skrev:Han jobbar som många andra ditt halvslöa TV-tittande arsle!Hell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
Sen, vad skulle det igentligen spela för roll om hans pappa nu skulle "betala", liksom, han drar ju dig alla dagar i vilket fall som helst så.
Avundsjuka noolifer.
Ont: Sjukt trevlig den blitt. Ska bli kul att se om den fått lite mer punch till nästa Frihamnen!.
jadu jag har ingen aning om hur mycke man ska ha för denhenric92 skrev:efter som du lagt så mykt cash, hur mykt vill du ha sen när du säljer moppen? är det aktuellt lr du ska ha kvar den ett tag?
Inte bara riktat till dig nu men vem bryr sig vart pengarna kommer ifrån? om pappa/mamma betalar så gör ju inte det mopeden sämre än om man har samma setup och man jobbar ihop pengarna? Min pappa och mamma betalar det mesta för mig och resten jobbas ihop och inte fan går min moped segare eller är sämre för det. så jävla fjantigt att säga "pappa betalar" för att era farsor inte vill ge er pengar. Svenska avundsjukan i ett nötskal. Ont: ser riktigt bra ut fin finish verkar den ha också:) me like itHell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
Jck92 skrev:Inte bara riktat till dig nu men vem bryr sig vart pengarna kommer ifrån? om pappa/mamma betalar så gör ju inte det mopeden sämre än om man har samma setup och man jobbar ihop pengarna? Min pappa och mamma betalar det mesta för mig och resten jobbas ihop och inte fan går min moped segare eller är sämre för det. så jävla fjantigt att säga "pappa betalar" för att era farsor inte vill ge er pengar. Svenska avundsjukan i ett nötskal. Ont: ser riktigt bra ut fin finish verkar den ha också:) me like itHell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
varför banna parden? han verkar lagom seriös i denna tråd i alla fall, vet inte hur han e övrigt men men..Bremler141 skrev:Jck92 skrev:Inte bara riktat till dig nu men vem bryr sig vart pengarna kommer ifrån? om pappa/mamma betalar så gör ju inte det mopeden sämre än om man har samma setup och man jobbar ihop pengarna? Min pappa och mamma betalar det mesta för mig och resten jobbas ihop och inte fan går min moped segare eller är sämre för det. så jävla fjantigt att säga "pappa betalar" för att era farsor inte vill ge er pengar. Svenska avundsjukan i ett nötskal. Ont: ser riktigt bra ut fin finish verkar den ha också:) me like itHell_qwist skrev:sen är ju nästa fråga,, vart får du alla pengar ifrån? pappa betalar elr?
Men chilla ner vafan![]()
han ställde bara en fråga.. kan man inte bara säga det har inget med saken att gör tex? Har ni läst i reglerna att språket ska vara trevligt osv osv?![]()
Snällanån vafan.. o banna parden_gökbo en gång för alla
tack tack!DerbiSM skrev:Lägg av med sånna kommentarer !
Även om ni tycker det var en dum fråga så ska ni inte svara den på det sättet, eller varför inte strunta i den isf !
Bättre än en sån kommentar iaf.
Sewa: Moppen är riktigt nice, du har helt klart lyckats !
de va en idiotidsk kommenter bara.. har tyvärr fått ett antal så tillslut lackar man så ere..Hell_qwist skrev:men de va väl ett jävla winande:O
Bremler141 skrev:Jck92 skrev:Framtoningen i Hell_qwist post där var riktigt idiotisk och drygt bara, därför hoppa jag in och besvara hans post, ser inte riktigt vart anledningen till bann skulle vara.Hell_qwist skrev: Men chilla ner vafan![]()
han ställde bara en fråga.. kan man inte bara säga det har inget med saken att gör tex? Har ni läst i reglerna att språket ska vara trevligt osv osv?![]()
Snällanån vafan.. o banna parden_gökbo en gång för alla
Du borde banna dig själv istället. : )
Parden_Gökbo skrev:Bremler141 skrev:Sa den varnadeJck92 skrev: Framtoningen i Hell_qwist post där var riktigt idiotisk och drygt bara, därför hoppa jag in och besvara hans post, ser inte riktigt vart anledningen till bann skulle vara.
Du borde banna dig själv istället. : )aja, skitsamma!
![]()
Riktigt grym där sewa!Riktig värsting motor du fåttt ihop!
![]()
Skulle inte sitta fel med en on board kamera film?
Framtoningen i Hell_qwist post där var riktigt idiotisk och drygt bara, därför hoppa jag in och besvara hans post, ser inte riktigt vart anledningen till bann skulle vara.Parden_Gökbo skrev: Snällanån vafan.. o banna parden_gökbo en gång för alla
Bremler141 skrev:
Riktigt grym där sewa!Riktig värsting motor du fåttt ihop!
![]()
Skulle inte sitta fel med en on board kamera film?
Tack tackGlennish skrev:stod tillsammans med Rieju_Mrx aka Linus och tittade på vrålåket, riktigt fin är den !
Ligger inne i EstockholmoBremler141 skrev:Vore fint om d kunde göra dä!![]()
Vart ligger det igentligen?
men för i helvete...B4dB0LL skrev:finfint! men vart kommer alla pengar ifrån! :O
Kärringar som digmeanzick skrev:han har gått runt och rånat kärringar på gatan, vadårå ?sewa skrev:men för i helvete...B4dB0LL skrev:finfint! men vart kommer alla pengar ifrån! :O
mjo får se om de kommer nån film efter abgDerbiSM skrev:Du ser att han blev irriterad på exakt samma fråga för några dar sen men endå ställer du samma fråga.B4dB0LL skrev:finfint! men vart kommer alla pengar ifrån! :O
Lägg av nu, det angår inte er.
Sewa: En film vore nice.
me was däraRabxorzz skrev:Kommeru te abg