snälla säg att han har ställt in förgasaren och variatorn?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
vikter vet jag inte riktigt, sök runt lite på forumet så hittar du nog vad du ska ha till det röret. Och munstycke går inte att säga, finns guider om hur du ställer in förgasaren
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Du ska inte ha lättare vikter då kommer den bara varva som fan,
som jag brukar säga köp en Munstyckesats och prova dig fram!
va jag har hört ska man ha relativt lätta vikter med det röret faktiskt? kanske har fel ^^
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
nä det är det ju inte, men lika bra att säga att dom är lite tunga
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
vet inte mycket om skotrar men hade en gammal DT som gick sktlångsam.. såg då att förgasarn låg lite halft på sidan kanske r sama problem?
kanske fel drevning?
Aerox93 skrev:Man går upp 10stk för effektrör, 2stk för sportluft filter. 4.5g vikter passar dom flesta.
...eller inte
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Aerox original munstycke ligger på 64 vilket är en strypning man kan byta till 72 och känna skillnaden, självklart ska den få mer luft. Jag körde på 76 munstycke med effektrör och sportluft. Den gick fint och klaga aldrig Men med 80munstycke blöddra den
Aerox93 skrev:Aerox original munstycke ligger på 64 vilket är en strypning man kan byta till 72 och känna skillnaden, självklart ska den få mer luft. Jag körde på 76 munstycke med effektrör och sportluft. Den gick fint och klaga aldrig Men med 80munstycke blöddra den
På min va 72 för stort original ^^ 70 blev perfekt man kan inte säga exakt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Aerox93 skrev:Aerox original munstycke ligger på 64 vilket är en strypning man kan byta till 72 och känna skillnaden, självklart ska den få mer luft. Jag körde på 76 munstycke med effektrör och sportluft. Den gick fint och klaga aldrig Men med 80munstycke blöddra den
På min va 72 för stort original ^^ 70 blev perfekt man kan inte säga exakt
Exakt! det är ganska svårt att veta det exakta munstycket men man kan säga på ett ungefär!