Hej jag har en Blackbox mini med knapp och den är instäld på B tror jag men nu till problemet när jag kommer upp i varv till där blackboxen stryper (ca 5000pm) då dör motorn känns som att du slår av nyckeln medans du kör tills du är tillbaka på typ 3000pm och då när man kommer upp till 6000 då dör den igen Vad kan vara felet?? är boxen felinstäld ?? det finns 1-9 och A-G tror jag kan länka en bild http://twostroke.se/product.asp?product=12431 . [/youtube]
Har ställt in den som den va ibörjan nu funkar det bra så länga men man inte varvar ur växlarna (och det gör min far aldrig) och om man maxxar länge börjar det låta lite konstigt men det funkar helt ok
spelar det någon var man kopplar blackboxens sladdar på sladdarna där dem ska sitta. alltså i början, slutet eller spelar ingen roll var man kopplar den på bromssladden t.ex.?
har du kört medans du slagit på blackboxen?
Mitt tändsystem gick sönder p.g.a att jag åkte medans jag slog i boxen.
Det bästa är att låta motorn gå ner i varv innan man slår på den.
werwer skrev:Ny fråga
Hur väljer man vilket vartal den ska strypa på för jag ser inget hjul som man skruvar på och ställer in vartalet som på dem andra
werwer skrev:Ny fråga
Hur väljer man vilket vartal den ska strypa på för jag ser inget hjul som man skruvar på och ställer in vartalet som på dem andra
werwer skrev:black box mreed bromskod. Skrev det annars tre poster tidigare
Okeej jag har tyvär aldrig sätt en sådan men finns det inget skruv typ min ser ut som en klocka typ med nummer och med hjälp av en skruvmmejsel kan man ändra..