JAg kan inte se nån kylare på din länk men vad jag vet har ett oljekyl en annan storlek på slangen jämfört med våra moppekyl sen så lär du inte få någon vidare passform sorry men kolla på blocket på "skrotade" mopeder och ta ett kyl där lär inte va nåt fel på de å rånarpris
Kylare som kylare i princip, men som sagt är den annorlunda uppbyggd så risken är att den stryper flödet för mycket. Billigare att leta upp något beggat från moped.
ok, tack för svaren:D
men i och med att de inte funkar att använda en olje kylare, så kanske man borde satsa på ett nytt kyl, eller?
ingen som vet någon sida som dom säljer kylare till mopeder förutom på cykelkraft.se??
borde inte vara nåt större problem då antar jag testa mohlins.. fick jättebra service sist å ganska snabbt skickat av delarna ja skulle ha.
vad är det för fel på cykelkraft?
okey:D Nä de e inget fel på cykelkraft, de e bara de att jag redan vet att dom har kylare. men de känns lite "onödigt" att punda ut med 1000kr för ett kyl. kanske inte finns några billigare kylare men.
Thorsken skrev:borde inte vara nåt större problem då antar jag testa mohlins.. fick jättebra service sist å ganska snabbt skickat av delarna ja skulle ha.
vad är det för fel på cykelkraft?
Cykelkraft är det inget alls fel på.
Ungefär samma leveranstid som Twostroke.
vad har hänt med original kylaren? om den läcker lite gran så köper du bara sån kylar fix...häller i en burk sån..så tätar det hållen...funka hur bra som helst på min MH ryz när den läckte
henric92 skrev:vad har hänt med original kylaren? om den läcker lite gran så köper du bara sån kylar fix...häller i en burk sån..så tätar det hållen...funka hur bra som helst på min MH ryz när den läckte
Jo visst men de ä en rikti fusklagning....
Vi kan väl säga somså att jag aldrig skulle hälla nåt sånt i något av mina fordon....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever