Som de flesta nu vet så har ju denna stora pop-ikon dött (25/6). Detta är en tråd för er som vill sörja eller bara skriva lite tankar om honom och hans musik samt hans tid i livet.
Det kommer inte tolereras en massa skitsnack här och glädje till hans död kommer inte att accepteras! Detta är för fansen och de som tycker att han gjorde bra musik och även de som tycker att han var en bra person i livet.
Vad jag tror så är det så att alla pedofilrykten är uppblåsta och överdrivna pga amerikaner som vill tjäna pengar på honom och stämma honom på en massa miljoner för sin egen lycka och skiter i hur det påverkar honom. Han har haft ett väldigt tufft liv med alla de problemen. Sedan att allt inte står helt 100 till med honom rent mentalt är ju lite bevisat genom alla operationer osv men en dålig man tycker jag inte att han var. Tänk på alla han hjälpt och alla pengar han donerat till diverse välgörenheter och goda ändamål. En något skum man off stage men en riktig gud vad det gäller musik iaf.
Nu är inte detta min musik stil alls och jag är väl inte riktigt vad man skulle kalla ett "fan" heller men jag tycker att han var en riktigt musikalisk människa och det finns få som lever upp till hans standard om ens någon. En taktkänsla som inte är av denna värld och han kommer för evigt vara kung av pop!
Det får gärna länkas youtube klipp som ni tycker är bra med Jackson.
Hogstrom skrev:M. Jackson är kungen o grundaren till popmusiken Det han har gjort har nog haft en avgörande roll till att dagens musik ser ut som den gör
Dock synd att musiken idag inte är nå vidare (;
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!