Av alla de jag har provat och det har varit en del så skiljer acc och topfart mycket från moppe till moppe. Houysong, peugot, är två av dem som jag blivit imponerad av accet på, men sedan har de gjort exakt 45, fast mätarna har visat helt fel, men uppmätt på gps så har inte hstigheten varit högre. Men den som vunnit på topphastighet är kinapuffen som jag köpte (botian GT1) som gjorde 67 i original uppm. m GPS. Men accet var hemskt.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Av alla de jag har provat och det har varit en del så skiljer acc och topfart mycket från moppe till moppe. Houysong, peugot, är två av dem som jag blivit imponerad av accet på, men sedan har de gjort exakt 45, fast mätarna har visat helt fel, men uppmätt på gps så har inte hstigheten varit högre. Men den som vunnit på topphastighet är kinapuffen som jag köpte (botian GT1) som gjorde 67 i original uppm. m GPS. Men accet var hemskt.
Jaha okej tack för svar, jag funderar på en ludix blaster
Jag glömde Ludix. Den sportar på duktigt bra i accet i original och topfarten är okej i original...och blir du sugen på trimma är den en dröm, en av de bättre att trimma enligt min uppfattning. Den jag hade behövdes inte göras mycket för att få liv i....Ludix Blaster....ett mkt bra val
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Jag glömde Ludix. Den sportar på duktigt bra i accet i original och topfarten är okej i original...och blir du sugen på trimma är den en dröm, en av de bättre att trimma enligt min uppfattning. Den jag hade behövdes inte göras mycket för att få liv i....Ludix Blaster....ett mkt bra val
okej fan va nice, men det är inte många som tycker att den är snygg. ja fattar inte va dom menar tycker den ser riktigt nice ut!
Den är liten och läcker och inte alls ful, bara helt fräck, jag saknar den jag hade. Den hade alla de kul köregenskaper en moppe kan ha, särskilt kul blev den när jag ströp av den. Jag fick tipset av en som arbetar på ett MC -företag att köpa en Ludix om man ville trimma. Enligt han var den en av de bästa att trimma och jag kan inte göra annat än instämma.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Den är liten och läcker och inte alls ful, bara helt fräck, jag saknar den jag hade. Den hade alla de kul köregenskaper en moppe kan ha, särskilt kul blev den när jag ströp av den. Jag fick tipset av en som arbetar på ett MC -företag att köpa en Ludix om man ville trimma. Enligt han var den en av de bästa att trimma och jag kan inte göra annat än instämma.
nej visst?
jaa, den är ju så jävla lätt så den har inte så mkt att bära på
vad är det typ 66 kilo torrvikt va? Varför sålde du din?
GrodaeN3 skrev:Han sålde sin för han tyckte den va skit ful , han gjorde rätt med att sälja den för de är skit ful ..
Jag sålde inte min Ludix, den blev stulen (måste enligt dig vara smaklösa tjuvar eftersom att de te tycker som du). Peugot Ludix är en liten, lätt och enligt mig en fräck moppe som lämnar din fina Aerox i backspegeln. Som jag tidigare skrev är Ludix en mycket kul moppe att köra och bra acc, toppfart i original för att inte tala om när man trimmar den.
För övrigt så är det allmänt känt att insprutningsmotorer accar fortare och drar mindre bensin. Men där är det sedan stopp, inte lika kul att trimma när man vill eftersom att den saknar förgasare och kräver kunskaper för trimma.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Aprilia SR50 Ditech har polaren och den går som ett skott i starten! Toppfarten är sämre dock, den gör prick 50 orginal men med dragen v-ring bräser den på riktigt bra, Ca 80 enligt mätaren då
GrodaeN3 skrev:Han sålde sin för han tyckte den va skit ful , han gjorde rätt med att sälja den för de är skit ful ..
Jag sålde inte min Ludix, den blev stulen (måste enligt dig vara smaklösa tjuvar eftersom att de te tycker som du). Peugot Ludix är en liten, lätt och enligt mig en fräck moppe som lämnar din fina Aerox i backspegeln. Som jag tidigare skrev är Ludix en mycket kul moppe att köra och bra acc, toppfart i original för att inte tala om när man trimmar den.
För övrigt så är det allmänt känt att insprutningsmotorer accar fortare och drar mindre bensin. Men där är det sedan stopp, inte lika kul att trimma när man vill eftersom att den saknar förgasare och kräver kunskaper för trimma.
Tack runners!
jag sitter och velar mellan ludix och en aerox
vet inte vilken! -.-
mini_noreen skrev:Aprilia SR50 Ditech har polaren och den går som ett skott i starten! Toppfarten är sämre dock, den gör prick 50 orginal men med dragen v-ring bräser den på riktigt bra, Ca 80 enligt mätaren då
okej fan va nice, men har han den gamla eller nya? för dom nya ska ju ha en strypt cdi va jag har hört
Utan tvekan jetforce c-tech har testat ca 20 moppar tex. speedfight,blaster,aprilia sr50, gilera runner,aerox,stalker,jetforce.! alla med liggande motor axxar mycket bättre satsa på runner eller jetforce men jetforce har bättre väghållning och är i mina ögon snyggare! känns som att köra en mc när du kör jetforce grym körkänsla!
Peugeot Ludix one har jag!
Den väger 67 KG torrvikt s,naken väger 77 ,o blastern väger 79 torrvikt
Får upp den på bakan hur lätt som helst!
toppfarten är vell så där 50++ iaf
Stark som en oxe!