Tja idag har jag mekat hela dan eftersom jag fick min escape bufanda och 21 mm black edition nu när jag har fixat alltinf ska ja starta den och då hoppar den igång på första kicken men sen det tråkiga när jag åker 20m då dör den kan det vara munstycket då jag har 92 och har airsal70 och Hebo rör?
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Jag antar att du har skruvat på luft skruven med en ny fög o den setupen
Skruva in luftskruven 1 halft var sedan låt moppen stå på tomgång i cirka 30sec o låt den vänja sig.. annars skruvar du tbx och sedan chokar och ser iaf den vill ha mindre luft o mer bensin!
Se vad som händer o sedan raportera!
<--- Har du ett sådant rör/vet någon som har skicka PM!
heheh bra förslag men moppe går inte igång på en gång alltså själv tror jag att det är munstycket men ska köpa större munstycke imorn och vi får se
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!