Hej jag har lite svårt att välja moped:P jag kanske kan får några förslag. jag vill ha en scooter, jag ska inte trimma. vill dock ha en snygg(så klart):Dska även finnas ett hyffsat brett sortiment med styling till den:)
Några förslag?
piaggio zip e rätt bra drag i orginal + att dom e jävligt snygga om man skaffar nudebar o lite sånt.
aerox e också rätt snygga men dom e så jävla vanliga så jag tycker du ska köpa en zip jag menar den lite nyare modellen piaggio zip sp
mattis95 skrev:Hej jag har lite svårt att välja moped:P jag kanske kan får några förslag. jag vill ha en scooter, jag ska inte trimma. vill dock ha en snygg(så klart):Dska även finnas ett hyffsat brett sortiment med styling till den:)
Några förslag?
Det självklara valet hade nog blivit aerox men jag hade funderat på en peugeot snake furious!!!!!!!
Klart minus på slider/ludix är att de inte har sadelfack, och ludix motorn är i klass med kina mopederna i kvalité.
eller inte!
Det spelar ingen roll vad du säger, men kan säga ett problem då, har du åkt en ludix över 75 ärliga km/h? de håller på att skaka ihjäl sig pga att veven är lite skev på 90% av alla ludix. Men ska dock påpekas att de håller så länge man inte trimmar.
Den allvetande Tveka inte att skicka iväg ett pm om ni behöver hjälp med era scooters så ska jag svara så gott jag kan på frågorna:)
Jck92 skrev: Klart minus på slider/ludix är att de inte har sadelfack, och ludix motorn är i klass med kina mopederna i kvalité.
eller inte!
Det spelar ingen roll vad du säger, men kan säga ett problem då, har du åkt en ludix över 75 ärliga km/h? de håller på att skaka ihjäl sig pga att veven är lite skev på 90% av alla ludix. Men ska dock påpekas att de håller så länge man inte trimmar.
ursäkta..... men e du helt borta lr? ..... skakar absolut ingentingen.. och är absolut inge china kvalitè.... Men aja... ludix e fan den skönaste man kan köra på EVER! (förutom Suzuki estilete) (A) ta en ludix snake furious!
mattis95 skrev:Hej jag har lite svårt att välja moped:P jag kanske kan får några förslag. jag vill ha en scooter, jag ska inte trimma. vill dock ha en snygg(så klart):Dska även finnas ett hyffsat brett sortiment med styling till den:)
Några förslag?
Några förslag?
skit i scootern och köp en cross moppe
............ du e sån liten drac pajk säkert som tror att TK e de BÄSTA! röret som finns... lyssna inte på denna PAJKEN!
ursäkta..... men e du helt borta lr? ..... skakar absolut ingentingen.. och är absolut inge china kvalitè.... Men aja... ludix e fan den skönaste man kan köra på EVER! (förutom Suzuki estilete) (A) ta en ludix snake furious!
Har du kört en trimmad ludix? säger verkligen inte att de är dåliga orginal men otrimmvänligare moped får man leta efter.
Den allvetande Tveka inte att skicka iväg ett pm om ni behöver hjälp med era scooters så ska jag svara så gott jag kan på frågorna:)