Har renoverat min 07:a nu i vinter.
Här följer resultatet:
INNAN:

EFTER:

Fas 2
Aight, körde med hojen iprincip hela 2008. Gick kanon och var ett kul år.
Men, eftersom en del fattiga jävlar inte kan hålla sina fingrar i styr så försvann en vacker dag en KX125 och en ny 525EXC ur mitt garage, inte nog med det. De tog Morsans gräsklippare också, gangsters.
Lack som tusan över att de var borta kunde jag inget annat än att vänta och se vad som hände, 4 dagar senare ringer min telefon när jag har Matte i skolan.
Padre says: Har din Cross svart ram, svarta fälgar, HGS, guldiga nav, Zetakronor osv?
Jag: Ja, hurså?
Ringer dig sen *click*
Hojen hittades ca 12mil hemifrån mig, utanför Sollentuna vid Rotebro.
Glad som tusan var jag när den kom hem igen, men vilka IDIOTER som haft den. Gängpaj på oljebulten, stiftet var skadat då de hackat på det? Börja felsöka lite mer efter en tid och tyckte att det var lite dåligt med komp, av med avgasrör och lös in i avgasporten....................................... ..................................
Aja, blev att bygga ihop hojen på nytt, denna gång med ny fjädring fram och bak plus att vi passade på att trimma den en hel del. Just nu finns det effekt överallt och fjädringen är som en gud, över till bilderna yao:

Lite mer "Race" betonat utseende nu, pallade inte med när de lokala P12 gänget gled runt med Monster keps, monster tröja, monter klibba på cyklen.... JA ALLT!
Den är inte riktigt i det extrema nyskicket som den var förra gången när jag blev klar, men jag kände verkligen inte att jag orkade lämna in ramen osv igen.
Sitter även org-ljuddämpare på för att få lite mer mottryck nu när jag körde på isen, inte för att det gav så mycket men ändå.
Har sprillans nytt HGS system på också, men de bilerna får ni någon annan gång!