Hej Hej jag och min polare sätte på hans rör igår och vi testa men hans lätt mycket mer än mitt nån som vet om det är fel på hans rör elr om det låter mycket vanligt med?:P stage6 pro replica
Ville-katana.R skrev:Tjaah , Jag har ett Tecnigas next r chrom , problemet är att det har blivit as dåligt drag i början , någon som kan ha en aning om vad de kan vara??
Menar du att det tar ett tag innan den sticker iväg?
Isåfall är det pga av att röret är högvarvigt ^^
Helt normalt med andra ord
Mr.P skrev:Undrar om de är nån som kan rekommendera något av ovanstående rör!!?? Får man med ny avgaspackning också!!?? Originalvikter är tydligen 6.5 gram, antar att man får prova sig fram där!!??
Tacksam för svar!!
Laser x-pro alla dagar i veckan. Ett av de bättre sport rören även s6 pro är bra men inte replican.
70cc malossi sport
5g vikter
17,5 mm förgasare
75%koplings fjädrar
malossi mhr kevlar rem
malossi e5 sportluftfilter
köpte ett stage6 pro replica rör idag har kollat lite på hur jag ska montera det, vet allt förutom en sak
på ena sidan av orginalröret sitter ju blindröret/tarmen, och på andra sidan sitter det nånting som går vidare upp till "ett andra luftfilter" (står så i intruktionsboken) men det finns ju inte något sånt uttag på nya röret? vad ska jag göra?
mathiis skrev:köpte ett stage6 pro replica rör idag har kollat lite på hur jag ska montera det, vet allt förutom en sak
på ena sidan av orginalröret sitter ju blindröret/tarmen, och på andra sidan sitter det nånting som går vidare upp till "ett andra luftfilter" (står så i intruktionsboken) men det finns ju inte något sånt uttag på nya röret? vad ska jag göra?
De finns inga sånna uttag på trimrör. Du kan bara låta den hänga men du kan täppa igen hålet
det har något med bränsleförbrukning tror jag, men det gör typ ingenting
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Har en Peugeot speedfight 2 06 luftkyld och undrar vad man ska köpa för effektrör?
Har hört att Hebo har bra grejjor.
Letar efter ett som låter gött och funkar bra helt enkelt.
tacksam för svar
tjena jag har en mustang mamba (zundapp motor).
setup: 70cc miniterm cylinder
ska fixa en 21 eller 24 mm förgasare
och lite smått o gott
nu till frågan: har kollat lite på blocket och hittade ett yasuni racing rör. är detta hög eller lågvarvigt? sedan var det ett tecnigas(mer stod det inte) finns det några lågvarviga avgasrör från tecnigas? eller finns det några bra lågvarviga rör som inte är så dyra.
DanneWalle skrev:Hade tänkt att köpa trimrör till Stalkern snarast, var helt inne på ett ZX då jag trodde det var det bästa lågvarviga röret till original cylinder.
Men efter att ha snackat lite med Holma, säger han att Doppler s3r är mycket bättre både i acc och toppfart. Stämmer det, vad tycker ni?
Mvh
ja det är nog bättre skulle jag tro
men du kan få köpa ett mk handmade av mig för 600 kr helt nytt testat 3 ggr
mathiis skrev:köpte ett stage6 pro replica rör idag har kollat lite på hur jag ska montera det, vet allt förutom en sak
Lite sent ute men om någon annan funderar över samma sak kan jag nämna att det är katalysatorn
har precis satt på stage6 pro replica röret, så jävla najjs!! har bara bytt vikter och röret, allt annat orginal och den toppar 65 på raksträcka fast den är seg upp till 15 men ska fixa det genom att byta kopplingsfjädrar ska även byta till ca 5 storlekar större munstycke