hejsan, skulle vilja veta vad jag kan göra för att min beta rr 50 -02 ska gå fortare (trimma) men jag vill inte att det ska synas eller ska låta så mycket mer än vanligt.
(vet redan att men kan ta bort strypningen i avgasröret)
tackar och bockar för alla svar
man vill ju att moppen ska gå fortare men man vill ju inte få problem med snuten xD
med tanke med din topic så är det lite svårt att få saker osynliga
skämt o sido, gör det simpelt försök gömma en blackbox
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
värre cylinder syns enbart om man står precis brevid och kollar. dock så ska man såklart ha minst urpluggat orginalrör för att en värre cylinder ska ge något.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
köp ett effektrör och använd orginal dämparen, 50cc sport cylinder, större förgasare å plugga ur luftburken. kommer låta lite mer än orginal men inte mkt... du kommer givetvis höra att den varavar mkt mer men det blir inget högt ljud annars..
jag ska ge dig ett litet tips nu här. köp en effektkrök som liknar orginalkröken. alltså inte tex gianelli eller liknande utan typ yasuni cross eller mk thrower osv. lacka kröken svart och använd orginalljuddämparen. på med en 70cc sportcylinder och en 17,5-19mm förgasare.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller