Twostrokerider skulle ju kunna göra en.om man säger att folk ska skicka in sina mopeder ä väljer dom snyggaste fulaste en bra tidning som bilsport å sånt där.skulle va grymt
yamaharidermana skrev:Twostrokerider skulle ju kunna göra en.om man säger att folk ska skicka in sina mopeder ä väljer dom snyggaste fulaste en bra tidning som bilsport å sånt där.skulle va grymt
jaa en som typ bilsport med mopeder skulle nog många Köpa!
mmmm men hör me twostroke om dom inte kan fixa en sån tidning för jag menar de räcker ju nästan me att den kommer en gång i månaden ju de e ju inte så svårt att fixa ju
Rieju mrx Hebo skrev:mmmm men hör me twostroke om dom inte kan fixa en sån tidning för jag menar de räcker ju nästan me att den kommer en gång i månaden ju de e ju inte så svårt att fixa ju
Rieju mrx Hebo skrev:mmmm men hör me twostroke om dom inte kan fixa en sån tidning för jag menar de räcker ju nästan me att den kommer en gång i månaden ju de e ju inte så svårt att fixa ju
det lär kosta en del att dra igång då också man måste ju ha något reportage om någon moped i varje tidning, kanske guider och lite sånnt också, lär ju va en del reklam i tidningen också isf. fler personer skulle behöva jobba då och då ska man betala ut löner osv, lär ju kosta några kronor men låter som något som man kanske skulle kunna sammarbeta med bike magasin på kanske
chifen skrev:
eller så fixar man en modertidning (bilsport - street xtreme) man kan ju höra med BIKE vad dom tycker om att sammarbeta med moppetidning, eller?
Mm det låter fan bra kolla upp dett
skit bra!! fan skulle va as soft med en sån! många skulle nog köpa den också!
Vi har planer på att ev släppa tesr i magasin format- men det kostar rätt mycket och frågan är hur många grabbar som skulle betala om det finns gratis på nätet?
Det är en större aparat än man kan tro- vi har ett samarbete på ritbordet med bomber magazine- håll ut
swedma skrev:Vi har planer på att ev släppa tesr i magasin format- men det kostar rätt mycket och frågan är hur många grabbar som skulle betala om det finns gratis på nätet?
Det är en större aparat än man kan tro- vi har ett samarbete på ritbordet med bomber magazine- håll ut
jag tror att väldigt många skulle köpa de! i bomber magazine är de moppe grejer med där?
yamaharidermana skrev:Twostrokerider skulle ju kunna göra en.om man säger att folk ska skicka in sina mopeder ä väljer dom snyggaste fulaste en bra tidning som bilsport å sånt där.skulle va grymt
Suverän Ide´ =)
jaa! tror nog att den tidningen skulle bli väldigt populär!