Vi har inte förens 11:e.
jag och mina polare ska göra de innan vi drar till sista natten med gängetRabxorzz skrev:Någon mer än jag som ska snagga sig efter skolavslutningen?
är det där roligt eller ?MKRider skrev:vi ska till "sista natten med gänget"mullet skrev:jag och mina polare ska göra "de" innan vi drar till sista natten med gängetRabxorzz skrev:Någon mer än jag som ska snagga sig efter skolavslutningen?
Några andra som ska till "sista natten med gänget"?
ingen aning , kommer nog bli fett mycket folk iafmeanzick skrev:är det där roligt eller ?MKRider skrev:vi ska till "sista natten med gänget"mullet skrev: jag och mina polare ska göra "de" innan vi drar till sista natten med gänget
Några andra som ska till "sista natten med gänget"?verkar lite sådär, så utspritt. man vill ju festa med sina polare man känt i alla år (=
Ja, precis xD... jag lämnade ju stället lite innan det stängde så det inte skulle vara så jobbigt att gå ut.. bor ju bara 2 kilometer bredvid btw... när stack du ?Rabxorzz skrev:gick därifrån?Pulliboy skrev:Jag tyckte sista Natten med gänget var helt okej xD =) det var ju jag som ägde dansgolvet
btw så blev jag även stoppad av polisen när jag gick därifrån å fick göra fylletest xD =)
håller med... men han tyckte väl jag gick lite vingligt eller ngt... men jag klarade mig iaf =) men hade polisen stoppat mig 100 meter senare hade jag suttit på min trimmade moppe, å då hade det inte varit skoj =)meanzick skrev:haha fylletest ? vad hjälper det när man går ?Pulliboy skrev:Jag tyckte sista Natten med gänget var helt okej xD =) det var ju jag som ägde dansgolvet
btw så blev jag även stoppad av polisen när jag gick därifrån å fick göra fylletest xD =)
klara sig, vad innebär det ?Pulliboy skrev:håller med... men han tyckte väl jag gick lite vingligt eller ngt... men jag klarade mig iaf =) men hade polisen stoppat mig 100 meter senare hade jag suttit på min trimmade moppe, å då hade det inte varit skoj =)meanzick skrev:haha fylletest ? vad hjälper det när man går ?Pulliboy skrev:Jag tyckte sista Natten med gänget var helt okej xD =) det var ju jag som ägde dansgolvet
Jaha ;DPulliboy skrev:Ja, precis xD... jag lämnade ju stället lite innan det stängde så det inte skulle vara så jobbigt att gå ut.. bor ju bara 2 kilometer bredvid btw... när stack du ?Rabxorzz skrev:gick därifrån?Pulliboy skrev:Jag tyckte sista Natten med gänget var helt okej xD =) det var ju jag som ägde dansgolvet
haha, japp precis =)meanzick skrev:klara sig, vad innebär det ?Pulliboy skrev:håller med... men han tyckte väl jag gick lite vingligt eller ngt... men jag klarade mig iaf =) men hade polisen stoppat mig 100 meter senare hade jag suttit på min trimmade moppe, å då hade det inte varit skoj =)meanzick skrev: haha fylletest ? vad hjälper det när man går ?
att du slapp fyllecell ?
Skillnad på att supa och att berätta om detNotn4 skrev:fan va lite folk här super tycker jag =D då skolan slutade för mig så var det iaf en enda grej som gälde, att fortsätta med traktens traditionsupa sig full på stan, och fan va de va folk där! och kanske 1% av alla där var över 18år, snutarna gjode inget fast dom körde förbi folkmassan flera gånger