Såg dig, fan va moppen gick brasewa skrev:jo för dtn va med och körde lite

aa den gick helt OKO-W skrev:Såg dig, fan va moppen gick brasewa skrev:jo för dtn va med och körde lite
Din Team DT gick ju bra ju.sewa skrev:aa den gick helt OKO-W skrev:Såg dig, fan va moppen gick brasewa skrev:jo för dtn va med och körde lite
men Parden va snabbare i starten dock =/ kom ikapp han lite men måste nog ställa in min förgasare bättre
skulle va kanonJonas skrev:har ni många bilder maila dom till jonas@twostrokerider.se så kör vi ett bildreportage på sidan.
fan jag kör på 13/53 drevning men har ungefär 2 storlekar för stort huvud munstyckeParden_Gökbo skrev:Din Team DT gick ju bra ju.sewa skrev:aa den gick helt OKO-W skrev: Såg dig, fan va moppen gick bra
men Parden va snabbare i starten dock =/ kom ikapp han lite men måste nog ställa in min förgasare bättre
Drevningen som jag körde på var: 14/52, behöver minst ett 12, eller 13 drev fram för att den ska gå bra på 150/201m >.<
Orkade typ bara varva ur 1an och 2an ordentligt innan mål.![]()
Tack alla som kom dit, var mycket trevlig dag igår. Dock så ser man ut som en kräfta på armarna.
Ladda upp bilderna dåsewa skrev:fan jag kör på 13/53 drevning men har ungefär 2 storlekar för stort huvud munstyckeParden_Gökbo skrev:Din Team DT gick ju bra ju.sewa skrev: aa den gick helt OK
Drevningen som jag körde på var: 14/52, behöver minst ett 12, eller 13 drev fram för att den ska gå bra på 150/201m >.<
Tack alla som kom dit, var mycket trevlig dag igår. Dock så ser man ut som en kräfta på armarna.
men vare du som tog mig i starten hela jävla tiden?
Och bilder har jag några av!
ska kolla igenom dom bara förstRobiin937 skrev: Ladda upp bilderna då
Kör själv med ungefär 2 strl för stort munstycke och nålen i lägsta läget. Pyttelite blödder innan effektkurvan, dock inget som ger en märkbar skillnad ifall jag skulle gå ner i strl. Hellre att den går lite för fett en för snålt.sewa skrev:fan jag kör på 13/53 drevning men har ungefär 2 storlekar för stort huvud munstyckeParden_Gökbo skrev:Din Team DT gick ju bra ju.sewa skrev: aa den gick helt OK
men vare du som tog mig i starten hela jävla tiden?
Och bilder har jag några av!