Nu är det såhär att jag har ett problem som jag inte förstår. Igår tvättade jag min moppe ( en MH Ryz -08 ). Först sprutade jag på lite avfettning för den värsta smutsen, sen tog jag en vattenslang, (inte högtryck) men den hade nåt mindre kraftigt munstycke.. Iallafall, efter tvätten så fixar jag och 2 polare bort min bögläpp.
Sen när allt är klart så är det dags att starta moppen och köra hem. Men då är problemet att den inte vill starta :S Hände faktiskt exakt samma sak förra gången jag och en kompis tvättade våra moppar, fast då dröjde det bara ca 30 minuter kankse för oss båda.
Men nu är det morgon och 27grader varmt här i Skellefteå. Jag tvättade den alltså igårkväll.
VARFÖR vill den inte starta? Jag har kickat och springit som ett djur! Det ända jag kan tänka mig är vatten på tändningen, men den har jag kollat och det gnistrar. Annars typ vatten i förgasaren? men efter förra tvätten så startade den ju efter ett tag, då var det tom med högtryckstvätt. Tänkte att jag ska låta den stå i solen ett tag, det är ju så varmt så allt vatten kanske dunstar :S
Snälla , kan nån försöka hjälpa mig!!?
MVH oskar!