Jo min mrx har börjat gnissla från både bak- och framdämparen

lägg någon av gummi mellan belägget och kolven, så ska de sluta gnisslaMinikeV skrev:Min bakdämp slutade gnissla då jag tvättade moppenmen vet ngn hur man får bakbromsen att sluta gnissla?
Tack!bensinskalle skrev:lägg någon av gummi mellan belägget och kolven, så ska de sluta gnisslaMinikeV skrev:Min bakdämp slutade gnissla då jag tvättade moppenmen vet ngn hur man får bakbromsen att sluta gnissla?
Men de ska vara ett väääldigt tunt gummi, plast eller vad som helst, och som tår lite värme
De som gnisslar är när belägget vibrerar när man bromsar, och normalt så hjälper de när man lägger emellan nåt
gör såMinikeV skrev:Tack!bensinskalle skrev:lägg någon av gummi mellan belägget och kolven, så ska de sluta gnisslaMinikeV skrev:Min bakdämp slutade gnissla då jag tvättade moppenmen vet ngn hur man får bakbromsen att sluta gnissla?
Men de ska vara ett väääldigt tunt gummi, plast eller vad som helst, och som tår lite värme
De som gnisslar är när belägget vibrerar när man bromsar, och normalt så hjälper de när man lägger emellan nåtska testa det