Har laddat batteriet, känns lite meningslöst att köpa ett nytt också då det kostar ungefär 1000kr .bensinskalle skrev:ladda batteriet?
Lampor osv kräver så lite ström så även ett väldigt urladdat batteri kan driva dom...
Men jag har ett "Speciellt" batteri.HjälmeN skrev:JohanG skrev:Har laddat batteriet, känns lite meningslöst att köpa ett nytt också då det kostar ungefär 1000kr .bensinskalle skrev:ladda batteriet?
Lampor osv kräver så lite ström så även ett väldigt urladdat batteri kan driva dom...1000 kr ? inte över 300 på biltema !
Har du fjädern på riktigt under kickaxeln ? .Ja har faktiskt haft samma fel exakt som du Men hlr på med det nu ..Ja har skaffat nytt batteri o ska testa idag .JohanG skrev:Men jag har ett "Speciellt" batteri.HjälmeN skrev:JohanG skrev: Har laddat batteriet, känns lite meningslöst att köpa ett nytt också då det kostar ungefär 1000kr .1000 kr ? inte över 300 på biltema !
Min plus och minus sticker ut som två smala taggar, där jag sätter på en plast sak..(dålig på att förklara) men det är inte som vanliga moppe batterier, fast tror väl det bara är att byta "fästen" på batteriet?
Kicken funkar också, köpte nya delar och allting.. men nu är de att kicken går ner men inte tillbaka, vad kan vara fel då? Har smörjt in allting i kullager fett, funkade inte.. testade massa saker men funkade inte.
hehe, japp allting funkar perfekt med det "gammla" delarna. Köpte en ny sån liten kick drev som åkre upp ifrån kickaxeln.Kasto skrev:Har du fjädern på riktigt under kickaxeln ? .Ja har faktiskt haft samma fel exakt som du Men hlr på med det nu ..Ja har skaffat nytt batteri o ska testa idag .JohanG skrev:Men jag har ett "Speciellt" batteri.HjälmeN skrev:1000 kr ? inte över 300 på biltema !
Min plus och minus sticker ut som två smala taggar, där jag sätter på en plast sak..(dålig på att förklara) men det är inte som vanliga moppe batterier, fast tror väl det bara är att byta "fästen" på batteriet?
Kicken funkar också, köpte nya delar och allting.. men nu är de att kicken går ner men inte tillbaka, vad kan vara fel då? Har smörjt in allting i kullager fett, funkade inte.. testade massa saker men funkade inte.