nej om de är 50cc på den andra airsalen passar dom inte men kolla i din cylinder ifall kolvringarna är där i var så för en kompisbombmannen skrev:Hej jag hämtade ut min cyllinder ida , Airsal 70cc
Men jag fick inte med några kolvringar :O ?
passar ett par kolvringar från en airsal som sitter på en drac till min ?
http://www.twostroke.se/product.asp?product=10231
jag köpte från TSR, Ett 70cc airsal t6 CYLINDERKIT :pchifen skrev:är det kolvringskittet till arisal 70sport och du har arisal 70 sport så ska det passa, inget snack om saken. Vart beställde du ifrån? Skicka gärna länk, det ska nämnligen följa med ringar om du köper ett nytt cylinderkit från arisal
Ringarna ska följa med, skicka in ett mail och hör med dem.bombmannen skrev:jag köpte från TSR, Ett 70cc airsal t6 CYLINDERKIT :pchifen skrev:är det kolvringskittet till arisal 70sport och du har arisal 70 sport så ska det passa, inget snack om saken. Vart beställde du ifrån? Skicka gärna länk, det ska nämnligen följa med ringar om du köper ett nytt cylinderkit från arisal
TS brukar alltid vara väldigt tillmötesgående, så de är förmodligen något särskilt som gör att dom inte kan svara...bombmannen skrev:jag har gjort de , men dom svarar så jävla seeeeeeeegt ju -.-
bensinskalle skrev:TS brukar alltid vara väldigt tillmötesgående, så de är förmodligen något särskilt som gör att dom inte kan svara...bombmannen skrev:jag har gjort de , men dom svarar så jävla seeeeeeeegt ju -.-
Somsagt kolvringar SKA följa med i ett cylinderkitt...
Men ska du köpa ringar från ett annat kitt, kolla då så de ä exakt samma kitt...
Även fast båda ä "70cc" så finns de massor av variabler... För de första så är de inte 70 cc, utan något annat tal med massa decimaler... 75 cc brukar vara 72,54454435467 cc typ ^^
Är kittet till samma motor så är de i teorin samma borrning om de ä samma volym![]()
Sen är de ju tjocklek osv på ringarna som kan diffa....