Tjena!
hade tänkt köpa scootermoppe och har kollat på runners. igår var jag och kolla på en sp i tron om det var insprutning på den. det var det inte så nu undrar jag vad det egentligen är för skillnad på sp å pj. ska jag strunta i den och kolla på purejet istället. har också trott att purejet har 4-taktare och vanlig sp har 2-takt, har jag rätt och vad är det för skillnad??? undrar också hur fort de går orginal!
kallepalle skrev:ingen mped går snabbare än 52km/h orginal.
finns många som både går snabbare än 52 och sämre, där emot så har Sr ditech lite mer drag i sig
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Finns inga godkännda EU mopeder som går över 52 km/h orginal så dina polare är nog inte helt ärliga eller så är det bara så att dem litar för mycket på mätaren, dock har jag svårt och tro att dem gör 70 km/h på mätaren ens, max 60-65 på mätarn.
men tillochmed strypningarna är kina på baotian, lite vind eller några graders utför och dem går över 52
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
min äldsta sons Kymco Fever går i 65-70,,,,och allt är orginal (är inte intresserad av att mecka,,,tankar bara på "sin höjd",,vet inte ens var tändstiftet sitter) Har själv kört den och kan intyga att den verkligen går i de hastigheterna