xaljon skrev:Ok. Men vet du vad det e för sorts drev på en Rieju rr tex. 420 ellr 415 ser massa nummer på dreven så e lite förvirrad
420.
aerox pimp: ca. 85. byt upp 2 kuggar fram då gör den 90
radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle
Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?
P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
ahaha bra jobbatchifen skrev:hade det bara funnits ett rör som heter Hebo thrower så... Men nej, chansen är mycket litenDEA!! skrev:Joo en kompis med sin drac blev tagen för ett tag sen, snuten tog hans rör, så han köpte ett Hebo thrower. Nu har han bara det trimmet, men kan det stämma att den gör 100 knyck utan nåt annat än röret`?Avstrypt menar jag
Inte en chans.DEA!! skrev:Joo en kompis med sin drac blev tagen för ett tag sen, snuten tog hans rör, så han köpte ett Hebo thrower. Nu har han bara det trimmet, men kan det stämma att den gör 100 knyck utan nåt annat än röret`?Avstrypt menar jag
kanske på mätarn ja men inte *IRL*3nNiL^ skrev:Inte en chans.DEA!! skrev:Joo en kompis med sin drac blev tagen för ett tag sen, snuten tog hans rör, så han köpte ett Hebo thrower. Nu har han bara det trimmet, men kan det stämma att den gör 100 knyck utan nåt annat än röret`?Avstrypt menar jag
Sen Hebo Thrower har jag aldrig hört talas om.![]()
Metrakit Thrower eller Hebo Escape Bufanda/Tobarro är väl dom med liknande namn jag vet om.
Beror på vilken årsmodell, jag själv har "sorgmätare".Debianbil skrev:kanske på mätarn ja men inte *IRL*3nNiL^ skrev:Inte en chans.DEA!! skrev:Joo en kompis med sin drac blev tagen för ett tag sen, snuten tog hans rör, så han köpte ett Hebo thrower. Nu har han bara det trimmet, men kan det stämma att den gör 100 knyck utan nåt annat än röret`?Avstrypt menar jag
Sen Hebo Thrower har jag aldrig hört talas om.![]()
Metrakit Thrower eller Hebo Escape Bufanda/Tobarro är väl dom med liknande namn jag vet om.
I runda slängar 90 med bägge. skippa sportluftfiltret och stryp av luftboxen iställetjocksson skrev:hur snabbt kommer min Derbi drd edition 04 gå med någon av dom här setupen?
Setup 1:
Kundo hacker
sportluftfilter
och 13/53 drevning
Setup 2:
Metrakit sp
Sportluftfilter
och 13/53 drevning
=)=)=)=)=)=)=)=)
ok tack för infonchifen skrev:I runda slängar 90 med bägge. skippa sportluftfiltret och stryp av luftboxen iställetjocksson skrev:hur snabbt kommer min Derbi drd edition 04 gå med någon av dom här setupen?
Setup 1:
Kundo hacker
sportluftfilter
och 13/53 drevning
Setup 2:
Metrakit sp
Sportluftfilter
och 13/53 drevning
=)=)=)=)=)=)=)=)Sparar du lite soppa på och kommer inte gå sämre. Aningen bättre med sp möjligen, men kommer vara ganska så lika på toppfarten
Satsa på c3 lager istället. Varför en sån drevning på en prorace moppe om man får fråga? Känns mest onödigt då det man vill åt med prorace är axx. Inget att köra med på gatan ändå då hållbarheten för sånt bruk är kasst. supermotard eller enduro? Skulle tippa på runt 120+ kanske om du har motarden och den drevningenkjj skrev:Pro race 2 70cc
pro race vev c4lager
pro race rör
28mm pwk förgasare
italkit tändning
andla lammeler kopplingsfjädrar insug och membran.
15/52 drev
hur fort kmr den gå?
Rieju rrx 06
Skulle väl kunna piska upp den i 95 på en bra dag med fina inställningaremme skrev:Hej!
Har en Derbi Senda xtreme sm 09.
Hade kanske tänkt ha en 21mm dellorto förgasare. Men vad hade den gjort med orginal förgasaren(orginal 14mm dellorto) och vad hade den gjort med 21mm dellorto + setupen?
setup:
gianelli enduro 2t
13/53 drev
75 munstycke(annat munstycke med 21mm dellorto förgasaren)
Tacksam om ni svarar.
Kommer gå 65-66 med halv bra axx :/ Hyper är överskattatbarath skrev:Jag har en RoxXx som jag ska göra om till en hyper moppe...
Min setup kommer se utt så här...
Setup
Malossi - MHR Racing cylinder (ger ca 18 hk)
Malossi - Team 2 avgasrör
Malossi - Tändning
Malossi - Variatorkit
Malossi - Membran (Racing)
Malossi - 13/44 drev
Malossi - Drivrem (X-Kevlar)
Stage6 - koppling
Stage6 - doubble luftfilter
stage6 - vev
stage6 - Boostbottle
Stage6 - Förgasare R/T PWK 28mm
Portning (Tuned by Christian)
VAD TYCKS?
radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle
Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?
P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
Jag tror han va oseriöskallepalle skrev:pgopmx, lär dig lite först. hyper går lätt över 65. oavsett drevning osv.
~100 ungefärjimmyskoglund skrev:airsal 70cc racing
metrakit sp
19mm förgasare
sportluftfilter¨
13/53 drevning
hur mkt tror ni?:P
Drager skrev:Yamaha aerox
Stage6 - Cylinderkit (Racing Modular) 70cc
Hebo - Avgassystem (Racing Replica)
Stage6 - Förgasare (Racing Team) PWK (24 mm)
Stage6 - Membran (VForce3)
Stage6 - Drivrem (ProDrive)
Stage6 - Vevparti (HPC Racing) 12 mm
Stage6 - R/T Insug+Spacer (FKM Viton®)
Stage6 - R/T Tändsystem
och sen andra vikter tryckfjäder,luftfilter osv.
Vad är felpost med det här?Buskaas skrev:Drager skrev:Yamaha aerox
Stage6 - R/T Tändsystem
FELPOST
Detta är cross/sm delen. Jag har klistrat in frågan i scooterdelen nu så problemet är löstDanneWalle skrev:Vad är felpost med det här?Buskaas skrev:Drager skrev:Yamaha aerox
Stage6 - R/T Tändsystem
FELPOST