( som i sex and the city filmen )
Vet inte vad som stör mig mest, att du kommer på tanken eller att du orkat dig igenom den filmenReijuMrx skrev:ska be henne komma hit så ska jag ligga naken på köksbordet med massa hemgjord sushi på hela kroppen![]()
Den är jävligt bra !ReijuMrx skrev:SATC är faktiskt bra hörruchifen skrev:Vet inte vad som stör mig mest, att du kommer på tanken eller att du orkat dig igenom den filmenReijuMrx skrev:ska be henne komma hit så ska jag ligga naken på köksbordet med massa hemgjord sushi på hela kroppen![]()
okej då om du säger det så....ReijuMrx skrev:inte så att jag timar varje avsnitt och sett allakakuZZaa skrev:ÅÅÅ herregud att du kollar på den serien!! Om man är med flickvännen kan man kanske göra det men inte tycka om det !ReijuMrx skrev:Serien är bättre ja !men men du får tycka vad du vill
..
men är de på tv så kollar jaghaha
haha jag kolla på serien och då blev den där tjejen som låg med sushi på sig så upptäckte att hennes kille for och knulla en annan tjej hon förjde efter honom till hennes hem då ligger det en tjej som sprätar med benen och han slickar mus BUSTEDkakuZZaa skrev:okej då om du säger det så....ReijuMrx skrev:inte så att jag timar varje avsnitt och sett allakakuZZaa skrev: ÅÅÅ herregud att du kollar på den serien!! Om man är med flickvännen kan man kanske göra det men inte tycka om det !men men du får tycka vad du vill
..
men är de på tv så kollar jaghaha
Asså kan väll tala om att detta pågått i typ 1 år till och från.Rabxorzz skrev:mean, nu ska du få råd från en lööövguru ;D
Fortsätt smsa med henne, som ni gjorde innan.
Bygg upp "förhållandet" igen, ni kommer förmodligen inte gå i samma klass efter sommaren? Så de kanske blir lättare för er
om hon är blyg så fimpa henne faan tjejer som inte kan säga vad dom vill är ju bara allmänt tråkiganmeanzick skrev:Asså kan väll tala om att detta pågått i typ 1 år till och från.Rabxorzz skrev:mean, nu ska du få råd från en lööövguru ;D
Bygg upp "förhållandet" igen, ni kommer förmodligen inte gå i samma klass efter sommaren? Så de kanske blir lättare för er
Hon är ju fan tråkig, elr blyg.
Men smsar göt vi fortfarande, hon vet nog inte ens om det sista som hände. (på hennes egna stora luftmadrass, moahaha)
Vi träffas ibland, dock med fler polare runt oftast.Rabxorzz skrev:Men fortsätt
Alltid roligt o snacka me brudar ju
Sen försök o kanske träffas på sommarlovet? bada? eller något sånt
Tycker också så nublackmasai skrev:om hon är blyg så fimpa henne faan tjejer som inte kan säga vad dom vill är ju bara allmänt tråkiganmeanzick skrev:Asså kan väll tala om att detta pågått i typ 1 år till och från.Rabxorzz skrev:mean, nu ska du få råd från en lööövguru ;D
Hon är ju fan tråkig, elr blyg.
Men smsar göt vi fortfarande, hon vet nog inte ens om det sista som hände. (på hennes egna stora luftmadrass, moahaha)
Håller medRabxorzz skrev:HAha ;Dkallepalle skrev:robert, loveguru in my ass.
Meanzick, det är upp till dig att bestämma!
Vem gillar du mest?
Vem gillar kompisarna bäst? (som vän)
Vilka av dina kompisar gillar hon?
Sen den som är bäst på flest punkter vinner ;D
Jag går på namnen så blir det enklareRabxorzz skrev:HAha ;Dkallepalle skrev:robert, loveguru in my ass.
Meanzick, det är upp till dig att bestämma!
Vem gillar du mest?
Vem gillar kompisarna bäst? (som vän)
Vilka av dina kompisar gillar hon?
Sen den som är bäst på flest punkter vinner ;D
Jobbigt!:/Mekanikern skrev:Vad är problemet grabbar? Fram med vita köttyxan och KÖTTA!
Kan också tillägga att man blev dissad igår av den finaste rumpnissen någonsin, trots att hon gillade min åderpole. :/[/b]
Är det bara jag som tycker att detta låter VÄLDIGT invecklat?meanzick skrev: Jag går på namnen så blir det enklare
Paulina, går i min klass.
2 st andra polare i min klass gillar henne. Fast hon har själv sagt att dom typ inte har någon chans till en polare eftersom hon gillade mig, (säger hon)
Annie, går i 8:an i samma hus.
Hm, vet ingen annan som gillar henne just nuVad jag vet.
Inte så blyg heller.
Men sen är det ju ett till problem, paulina och annie är bra kompisar![]()
Men ska jag vara ärlig tror jag inte att jag pallar paulina mer, men det behöver inte hon veta än =) Det kommer fram snart ändå. Ska antagligen tälta med paulina och några i klassen på skolavslutningen. Antagligen även med dom andra två som gillar henne men när man fått i sig ett och annat man inte borde dricka kan allting händahaha.