beckvall skrev:oo jag ska dit lätt hur är det med poliser och sånt?
Kör lugnt bara så ska väl inte det vara något större problem. Det är inte en laglig träff, så dyrt att fixa det och vi tar ju ingen inträde så. Men om alla bara håller sig hyffsat lugna så ska väl de gå bra
beckvall skrev:oo jag ska dit lätt hur är det med poliser och sånt?
Kör lugnt bara så ska väl inte det vara något större problem. Det är inte en laglig träff, så dyrt att fixa det och vi tar ju ingen inträde så. Men om alla bara håller sig hyffsat lugna så ska väl de gå bra
vi hade ju lite problem med polisen ifjol, men det berodde på alla små fuckon som inte fattade vad som gällde och nochalerade alla regler
men om ni låter mopparna stå och drar ur nycklarna så ska det inte vara några problem
kul att du läste. jag har nu fått dig att slösa bort ngn minut av ditt liv:D
chifen skrev:Några frågor på träffen är det bara att ställa här. Jag är med och annordnar den så
Varför har du inte lagt upp en tråd här tidigare då :O
Har inte varit inblandad i träffen så värst länge, blev med rätt kort varsel som jag tog ansvar då ingen annan orkade eller ville men alla vill ändå ha en träff :S något fel på 93-94 generationen till att vara slö
Sedan har jag inte tänk på det, men nu är den ju uppe så bara att fråga på =) Alla är välkommna!
Jag kommer inte på träffen iaf. Har skadat foten en aning så jag kan inte ens gå, misstänker att det är brutet... Så vet inte riktigt hur det blir med träffen
chifen skrev:Jag kommer inte på träffen iaf. Har skadat foten en aning så jag kan inte ens gå, misstänker att det är brutet... Så vet inte riktigt hur det blir med träffen
tråkigt, vad har du då gjort?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
chifen skrev:Jag kommer inte på träffen iaf. Har skadat foten en aning så jag kan inte ens gå, misstänker att det är brutet... Så vet inte riktigt hur det blir med träffen
tråkigt, vad har du då gjort?
Hoppade studsmatta igår och blev lite felberäkning i en landning, sprakade till ganska bra i foten och nu kan jag inte gå. Ganska svullet är det och jävligt. Får hoppas på att det är illa stukat bara men tror nästan det är brutet :/
kallepalle skrev:de var ju inget kul. men har du fått till inställningarna på hojjen då?
Nä, inte spec kul alls.. Börjar arta sig nu iaf Går bra mycket bättre nu iaf men inte helt klart än och nu lär det ju inte bli klart på ett tag då jag inte kan köra :/