Det står ett nytt gianelli rörkallepalle skrev:bensinskalle, det finns gianelli som produceras för mt...

Det står ett nytt gianelli rörkallepalle skrev:bensinskalle, det finns gianelli som produceras för mt...
har testat det nu gick mycket mycket bättre en kompis har en ur pluggad rrx som går riktigt bra men ja drog den väldigt mycketchifen skrev:Det står ett nytt gianelli rörkallepalle skrev:bensinskalle, det finns gianelli som produceras för mt...Hur som hellst så skulle jag hellre prova med att modda på ett thrower rör istället om man ska gå på nyare rör.
upp mot 80 om du får till de, men frågan lämpar sig bättre i "toppfart-tråden"ProoStunter skrev:vad trår ni att en Derbi Senda sm-01 går med MetraKit-(rk replica)
och vad tror ni med metrakit thrower ka köpa nån av dom men rk replica ar så billigt blir det mkt bättre med thrower ska bara trimma med rör
var det mer rk replica eller med thrower?bensinskalle skrev:upp mot 80 om du får till de, men frågan lämpar sig bättre i "toppfart-tråden"ProoStunter skrev:vad trår ni att en Derbi Senda sm-01 går med MetraKit-(rk replica)
och vad tror ni med metrakit thrower ka köpa nån av dom men rk replica ar så billigt blir det mkt bättre med thrower ska bara trimma med rör
Blir nog ganska likaProoStunter skrev:var det mer rk replica eller med thrower?bensinskalle skrev:upp mot 80 om du får till de, men frågan lämpar sig bättre i "toppfart-tråden"ProoStunter skrev:vad trår ni att en Derbi Senda sm-01 går med MetraKit-(rk replica)
men rk kostar bara 899 och thrower 1499 så men är det stor skillnad i effekt acc? topfart?bensinskalle skrev:Blir nog ganska likaProoStunter skrev:var det mer rk replica eller med thrower?bensinskalle skrev: upp mot 80 om du får till de, men frågan lämpar sig bättre i "toppfart-tråden"Men ska du köpa nåt av dom, köp thrower... Vad ja har hört suger rk :S
förmodligen inte rakt på iaf... ( vad ja vet ), de ä väl rörram på dracen och boxram på mrx:en?DraceN^ skrev:Tj, passar ett thrower rör som har suttit på en drac på en Rieju Mrx 06
Ja vet faktiskt inte... Ta rk:t om din plånbok inte tillåter merProoStunter skrev:men rk kostar bara 899 och thrower 1499 så men är det stor skillnad i effekt acc? topfart?
okej då blire rkbensinskalle skrev:förmodligen inte rakt på iaf... ( vad ja vet ), de ä väl rörram på dracen och boxram på mrx:en?DraceN^ skrev:Tj, passar ett thrower rör som har suttit på en drac på en Rieju Mrx 06
Isåfall blir de nog svårt, själva mellanröret ser väldigt olika ut på dom mopparna ja kollat på...
Ja vet faktiskt inte... Ta rk:t om din plånbok inte tillåter merProoStunter skrev:men rk kostar bara 899 och thrower 1499 så men är det stor skillnad i effekt acc? topfart?Moppen kan iaf inte bli långsammare än vad den redan är
SP.Vanwieringen skrev:Heeej,
jag ska köpa ett effektrör till min Rieju drac 04.
jag vill ha ett underliggande.
funderar på ett metrakit sp eller underliggande tk high quality.
vilken av dom är bäst ? och vilken skulle du ta.
jag funderar på tk föratt den är lite billigare.
men hoppas på att komma fram till ett bra rör.
Vanwieringen skrev:Heeej,
jag ska köpa ett effektrör till min Rieju drac 04.
jag vill ha ett underliggande.
funderar på ett metrakit sp eller underliggande tk high quality.
vilken av dom är bäst ? och vilken skulle du ta.
jag funderar på tk föratt den är lite billigare.
men hoppas på att komma fram till ett bra rör.
Välj hebos motsvarighet, låter mycket bättre samt funkar även bättre om du tänkt byta upp dig i cylinderväg i framtidenVanwieringen skrev:Vad tycks om Turbo Kit Underliggande (Lacada) ??
Funkar helt utmärkt till originalcylinder!dracksen skrev:kan man köra malossi mhr replica på original cylinder
http://twostroke.se/product.asp?product=11029