Okej, gött !Rabxorzz skrev:Dagen är inte slut än
Vänta bara, det kommer snart

Huvudsaken är att du inte höll det du lovade.MarcusAndersson skrev:Jag la ut min på blocket 5 månader efter.wuedde skrev:Äntligen! hoppas verkligen att årets vinnare blir någon som verkligen behöver en ny moppe eller iaf någon som håller vad dom lovar, och inte någon som kommer lägga ut den på blocket dagen efter!
Vad har du för betyg i matte ?
En röst per ip och dagwildhorse skrev:Går det inte att rösta från annan dator i samma nätverk??
tycker det har vart en riktigt bra tävling!DerbiSM skrev:Hehe, de va inte mycket snack i den här tråden inte.. Trodde det skulle vara lite mer diskutioner.![]()
Vad tycker ni om black rider hithills ?
du kan bara sluta med att försöka dra igång nå skitsnack.Pulliboy skrev:det e inte så jätte-jämt i täten tycker jag xD
kan man på något sätt misstänka fusk ?haha
Det har inte varit något skitsnack denna gången så nu ska ingen dra igång det.MeeM skrev:tycker det har vart en riktigt bra tävling!DerbiSM skrev:Hehe, de va inte mycket snack i den här tråden inte.. Trodde det skulle vara lite mer diskutioner.![]()
snart över och då försvinner spänningen i livet.
april var en fin månad!
jag hoppas det kommer fler blackrider tävlingar!
bra kämpat allihopa, tur att jag har vänner som älskar mig.
du kan bara sluta med att försöka dra igång nå skitsnack.Pulliboy skrev:det e inte så jätte-jämt i täten tycker jag xD
för du tänker på mej som leder..
om jag vinner imorn, så vinner jag moppen på 100% ärlighet.
och det gör mej stolt och glad.
haha, ne jag bara tänkte lite högt... jag säger absolut inte att du har fuskat!! det ska du ha klart för dig, haha.MeeM skrev:tycker det har vart en riktigt bra tävling!DerbiSM skrev:Hehe, de va inte mycket snack i den här tråden inte.. Trodde det skulle vara lite mer diskutioner.![]()
snart över och då försvinner spänningen i livet.
april var en fin månad!
jag hoppas det kommer fler blackrider tävlingar!
bra kämpat allihopa, tur att jag har vänner som älskar mig.
för du tänker på mej som leder..
om jag vinner imorn, så vinner jag moppen på 100% ärlighet.
och det gör mej stolt och glad.
haha, jo, men har man fått många kompisar att bli medlem och rösta på´n så...Gl3nn skrev:mer röster en vi hade i toppen förra gången:D och nu kan man bara få en röst per ip
Näe de är ju klartPulliboy skrev:haha, jo, men har man fått många kompisar att bli medlem och rösta på´n så...Gl3nn skrev:mer röster en vi hade i toppen förra gången:D och nu kan man bara få en röst per ip
och nu har TSR fått många fler medlemmar än vad de hade de förra tävlingarna.
De "gamla" medlemmarna röstar ju oxå, man behöver ju inte bara värja nya medlemmar, så det är absolut inte omöjligt att få så många röster.
meanzick skrev:Jag vann nästan med min enda röst(som jag gav till mig själv när tävlingen var slut) höhö, grattis MeeM