jo dra utt den vita sladden från cdi boxen
cdi boxen sitter bakom vänstra kylarvinge
om du tar bort sadeln så set du en gummi grej som sitter på luftboxen tar du bort den så har du strypt av luftboxen men glöm inte att om du gör detta motse du byta munstycke annars blir det ett helvete
lycka till
/Agesund
agesund skrev:jo dra utt den vita sladden från cdi boxen
cdi boxen sitter bakom vänstra kylarvinge
om du tar bort sadeln så set du en gummi grej som sitter på luftboxen tar du bort den så har du strypt av luftboxen men glöm inte att om du gör detta motse du byta munstycke annars blir det ett helvete
lycka till
/Agesund
men de gör fortfarande ingen skillnad att dra skorstenen
Och de ä riskabelt att rycka sladden ur cdi:n för tändningen kan sååå gå sönder
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
jimmyskoglund skrev:det finns inga avgas pluggar på dom, bara blindtarmen som du måste kapa sen svetsa ihop.
men brukar inte dom pluggarna smälta efter ett tag? elr va de på sm? det var iallafall en i skolan som hade pluggen i kröken och den smälte
Smälte ? Pluggarna är ju inte direkt gjorda i plast.
Dem är ju tillverkade i nått matrial som tål värmen som bildas i avgassystemet.
Om det hände din polare så måste det vara fabriksfel eller liknande tror jag för en avgas plugg ska inte bara smälta sådär.
de va nån som hade en plugg i kröken som va av plast så efter ett tag så gick hans moppe mkt snabbare men jag vet inte om de va för krök de va ju iallafall inte original
xorxiz skrev:
men brukar inte dom pluggarna smälta efter ett tag? elr va de på sm? det var iallafall en i skolan som hade pluggen i kröken och den smälte
Smälte ? Pluggarna är ju inte direkt gjorda i plast.
Dem är ju tillverkade i nått matrial som tål värmen som bildas i avgassystemet.
Om det hände din polare så måste det vara fabriksfel eller liknande tror jag för en avgas plugg ska inte bara smälta sådär.
de va nån som hade en plugg i kröken som va av plast så efter ett tag så gick hans moppe mkt snabbare men jag vet inte om de va för krök tror ju inte de va original iallafall