Trim till TMS SM -08!?AM6?:S

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
SMT-Ludde
Elmoped

Trim till TMS SM -08!?AM6?:S

Inlägg av SMT-Ludde »

Hallå ja.
Undrar om det är någon som vet om trimcylindrarna till AM6 motor även passar på den nya TMS som kommer iår? Det står att den har AM6 Minarelli motor men är det kopia? Och vilka trimcylindrar, samt förgasare funkar till den? Samma som Generic?
barikit_krille
Elmoped

Inlägg av barikit_krille »

En sak jag vet är att det är kortare slaglängd på generic AM6 kopian så den kmr inte gå med en "vanlig" AM6 trim cylinder.. :(
"Nothing beats Cubic inches"
SMT-Ludde
Elmoped

Inlägg av SMT-Ludde »

barikit_krille skrev:En sak jag vet är att det är kortare slaglängd på generic AM6 kopian så den kmr inte gå med en "vanlig" AM6 trim cylinder.. :(

Ja, men Holman hade ju snackat med VD:en till TSM lr var det var. Och han hade väl sagt att det inte var någon kopia på motorn på TMS:en?
barikit_krille
Elmoped

Inlägg av barikit_krille »

ok.. Då kan jag ha fel.. Du får kolla general agenten. han borde veta hur det är..
:idea:
"Nothing beats Cubic inches"
SMT-Ludde
Elmoped

Inlägg av SMT-Ludde »

barikit_krille skrev:ok.. Då kan jag ha fel.. Du får kolla general agenten. han borde veta hur det är..
:idea:
Okej, men själv låter det lite som om det vore kinakopia på TMS:en pga. priset är väldigt billigt!
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

Skall vara en Minarelli AM6 enligt trendimport, pratade med dem på mc-mässan. Och det finns tyvär ingen mer information nu, vi skall få detta när det kommer in!

Självklart kommer det upp på sidan då.

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
SMT-Ludde
Elmoped

Inlägg av SMT-Ludde »

Holman skrev:Skall vara en Minarelli AM6 enligt trendimport, pratade med dem på mc-mässan. Och det finns tyvär ingen mer information nu, vi skall få detta när det kommer in!

Självklart kommer det upp på sidan då.

Mvh

Okej då väntar vi:)
Låst