_anton_ skrev:ja, jag vet. men det är det att det där är den ändå höjningen som passar snake furious..
ofta?
men då tar du den, jag tycker iaf höjningen ser bra ut.
kör på den och sidostöd så blir de finemang!^^
ja men sen kommer problemet att jag får inte kapa i underkåpan för farsan. så tror ni, med den höjningen, att den kommer kunna stå någorlunda stadigt ändå?
http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... SP373HL-BL om du ska köpa den kan du likagärna köpa en sånn den är lite fler läge och tror inte sidostöd behövs om du tar det lägsta men försök att övertala han kör du trimmat?? aannars säg att eftersom du inte kör trimmat kan du juh få göra det och då kanske han ger med annarrs gör det endå eller hota med att börja trimma
_anton_ skrev:ja, jag vet. men det är det att det där är den ändå höjningen som passar snake furious..
ofta?
ja men sen kommer problemet att jag får inte kapa i underkåpan för farsan. så tror ni, med den höjningen, att den kommer kunna stå någorlunda stadigt ändå?
Dt_pojken^^ skrev:http://www.cykelkraft.se/index.php?cont ... SP373HL-BL om du ska köpa den kan du likagärna köpa en sånn den är lite fler läge och tror inte sidostöd behövs om du tar det lägsta men försök att övertala han kör du trimmat?? aannars säg att eftersom du inte kör trimmat kan du juh få göra det och då kanske han ger med annarrs gör det endå eller hota med att börja trimma
ja, det är sant. kör trimmat, fast det vet inte han om tack för tipsen
va?
varför ska du kapa underkåpan ?
för att där inte kan sitta ett stöd annars eftersom en bit av kkåpan är ivägen antar att du (han som undrar är medlem på mnf för där är oxzå en kille ssom inte får ha sidostd men inte vet jag och den är sjukt snygg men kanske lite korkat att förstöra org kåpan så köp en ny så får han betala den DETTA INLÄGGET BLEV LITE KONSIGT MEN SKITSAMMA
va?
altså, sido-underkåpan. måste göra ett hål där för att sidostödet ska komma ut.
_anton_ skrev:
va?
för att där inte kan sitta ett stöd annars eftersom en bit av kkåpan är ivägen antar att du (han som undrar är medlem på mnf för där är oxzå en kille ssom inte får ha sidostd men inte vet jag och den är sjukt snygg men kanske lite korkat att förstöra org kåpan så köp en ny så får han betala den DETTA INLÄGGET BLEV LITE KONSIGT MEN SKITSAMMA
ReijuMrx skrev:
va?
det är nog jag
okej synd att förstöra den kåpan fråga om han inte kan bidra tiull en ny då så kanske han ändrar sig och fixar det och gör det fint