reg-plåt

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Bremler141
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

reg-plåt

Inlägg av Bremler141 »

tjena! :wink:

Var ute o körde moppe idag :), jag o nåra polera åkte in på en skolgård för att sätta oss o snacka lite o tare lungt :) ( man måste åka cykelbana för o komma ditt, o ja har en EU moppe )

När vi sitter där så kommer en snubbe o är as grinig för att vi kör eu moppe på cykelbanorna.. han tar kort på min reg-plåt o säjer att han ringer till mina föräldrar om han ser mig igen..

Polisen kan vell inte göra något? ge mig bötter ellerså?..

Lite synd eftersom ja får hem mitt ZX rör imorrn o då lär han ju bli ännu grinigare o ringa polisen.. Vad ska ja göra?.. :o
Bild<--- Har du ett sådant rör/vet någon som har skicka PM!
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

kör på han :wink:

nää e han så bra på sånnt o vet att man inte får köra där ???

säg bara att han inte får ta kort på din plåt så jävla farligt är det juh faktiskt inte att köra på cykelbana

men vet inte vad du ska göra
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

anmäl han frö att han har tagit kort på någe du itne ville så kan du stämma han :D
<---- :)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

vafan :shock:

fräs åt han om han tar kort på den!

han kan inget säga så länge han inte sett er köra dit utan säg att ni ledde dit dom.
Nyxorzz
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

Människor blir rätt irriterade på ungar som åker runt på moped ;) spc när ni gasar på cykel väg
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
OlleArab
Elmoped

Inlägg av OlleArab »

Dra han över käften å ta föremålet han tagit kort med ;> Näe men om ni får böter eller något så kan ni ju säga att ni ledde den dit?
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

ta bort skylten eller hetsa 8)
Användarens profilbild
guru
Kebab & Falafel

Inlägg av guru »

Du har tur att han bara tar foto och säger åt er, nån gubbjävel försökte slå av mej från moppen ett antal gånger. :lol:
Sendarajder
Varnad

Re: reg-plåt

Inlägg av Sendarajder »

Bremler141 skrev:tjena! :wink:

Var ute o körde moppe idag :), jag o nåra polera åkte in på en skolgård för att sätta oss o snacka lite o tare lungt :) ( man måste åka cykelbana för o komma ditt, o ja har en EU moppe )

När vi sitter där så kommer en snubbe o är as grinig för att vi kör eu moppe på cykelbanorna.. han tar kort på min reg-plåt o säjer att han ringer till mina föräldrar om han ser mig igen..

Polisen kan vell inte göra något? ge mig bötter ellerså?..

Lite synd eftersom ja får hem mitt ZX rör imorrn o då lär han ju bli ännu grinigare o ringa polisen.. Vad ska ja göra?.. :o
haha för det första så har han ingen rätt att ta foto på din reg skylt.
för det andra vad fan ska han säga till polisen "han kör på cykel bana" då kommer bara polisen säga "ge oss bevis på att han gör det" alltså polisen måste ha sett det med egna ögon annars har de i princip igen rätt att göra nåt :wink:
Användarens profilbild
Sachs
Elmoped

Inlägg av Sachs »

jag skulle köra hem en gång med pizza och då försökte tre stycken i samma backe slå av mig :O bara för att det råkade vara en gång och cykel banan :( men dom missade och jag klarade mig :)
Låst