Tgb Akros

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
LOwp
Elmoped

Tgb Akros

Inlägg av LOwp »

HejHej ! nu ska jag försöka få i gång min gamla moppe:D När jag och nåra polare va ute och körde så bara dog den sen försökte vi starta den men den ville inte starta:S vi har testa med nytt tändstift det hjälpte inte den får gnista och bensin men vet ej vad felet kan va:S hoppas nån kan hjälpa mej!
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Stanna den när du körde så kanske cylindern skärde ?
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Re: Tgb Akros

Inlägg av Robiin937 »

LOwp skrev:HejHej ! nu ska jag försöka få i gång min gamla moppe:D När jag och nåra polare va ute och körde så bara dog den sen försökte vi starta den men den ville inte starta:S vi har testa med nytt tändstift det hjälpte inte den får gnista och bensin men vet ej vad felet kan va:S hoppas nån kan hjälpa mej!
va är de för moppe? är den trimmad?
LOwp
Elmoped

Inlägg av LOwp »

DerbiSM skrev:Stanna den när du körde så kanske cylindern skärde ?
aa den bara stängdes av
LOwp
Elmoped

Re: Tgb Akros

Inlägg av LOwp »

Robiin937 skrev:
LOwp skrev:HejHej ! nu ska jag försöka få i gång min gamla moppe:D När jag och nåra polare va ute och körde så bara dog den sen försökte vi starta den men den ville inte starta:S vi har testa med nytt tändstift det hjälpte inte den får gnista och bensin men vet ej vad felet kan va:S hoppas nån kan hjälpa mej!
va är de för moppe? är den trimmad?
tbg akros strypning borta bara
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

det kan vara att den får för lite bensin, testa med att putsa membranet och förgasarn :)
Låst