Tja, har nyligen monterat allt (Hebo manston racing + 28mm + pr rör och lite andra grejjer), och ska igång imorgon, men jag undrar bara om ett Top Performances kolfiber membran behöver tätas riktigt jag har kört med packningsmassa emellan membran - blocket, men räcker det, behöver jag trycka dit en packning eller räcker det med den packnings massan?
Jag tänkte även fråga vad jag skulle ha för munstycke till den setupen men tar det i munstycke tråden sen.
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Okej men ska jag testa starta den med det som är nu (Alltså ENDAST packningsmassan ? tror du det tätar tillräckligt innan jag får tag i ny packning? :p tack
Derbi_senda93 skrev:Det funkar att köra ett tag men jag skulle rekommendera en riktig packning så vet man att man är säker!
Okej, mjo det är bara provisoriskt för helgens inkörning / körning . efter helgen ska jag köpa lite mer smått o gott och då skaffar jag ny packning också isåfall
Derbi_senda93 skrev:Det funkar att köra ett tag men jag skulle rekommendera en riktig packning så vet man att man är säker!
Okej, mjo det är bara provisoriskt för helgens inkörning / körning . efter helgen ska jag köpa lite mer smått o gott och då skaffar jag ny packning också isåfall
Jo men då kan du köra med det. Men jag rekommenderar att du köper en riktig packning efter det.