har oxzå den setupen fast jag har kopplingsfjädrar oxzå o jag ska testa med 3,7 g kan säga sen hur den går med dem dock kan det juh vara ganska olika ifrån moped till moped har beställt och dom kommer när som helst berättar då om du inte fått svarchani skrev:Vet någon vad jag ska ha ungefär för vikter för att matcha mitt Stage6 Pro Replica rör? Bara dragen v-ring och Sportluftfilter,munstycke bytt för övrigt.
Vill ha skönt axx!
Dt_pojken^^ skrev:har oxzå den setupen fast jag har kopplingsfjädrar oxzå o jag ska testa med 3,7 g kan säga sen hur den går med dem dock kan det juh vara ganska olika ifrån moped till moped har beställt och dom kommer när som helst berättar då om du inte fått svarchani skrev:Vet någon vad jag ska ha ungefär för vikter för att matcha mitt Stage6 Pro Replica rör? Bara dragen v-ring och Sportluftfilter,munstycke bytt för övrigt.
Vill ha skönt axx!
Lättare vikter ?mxjonte skrev:Tjenare, har ett problem som jag vet att jag inte är ensam om! Efter att jag dragit variatorringen på min cpi popcorn så märktes det ingen skillnad alls! Moppen växlar alltså inte ut mer än vad den gjorde innan, vad kan jag göra åt problemet?
Snälla hjälp någon! Har leovince zx på o moppen varvar som SATAN efter 60 km/h
bara att ta i det ska sitta så hårt och nej du behöver inte ta bort hjulet bara att lirka till slut lossnar denPoRRa16 skrev:Hej!
När man ska ta bort variatorkåpan på en Honda X8RS, hur gör man då?
Måste man ta bort hela bakhjulet? för jag har skruvat bort alla skruvar, men den sitter fast i något som kan vara hela axeln till bakhjulet. Nån som vet?
Tack på förhand!