Robiin937 skrev:klart man vill ha ett par snygga. På en Mt5a spelar de kanske inte så stor roll men på en drd så ska man ju inte några fula
PRECIS, fan va bra du e! ,, har du något förslag?
Här är en liten guide åt dej.
1. Gå in på twostroke.se
2. välj märke och modell
3. gå in på styling ljus
4. Hitta några blinkers som du tkr är snygga
5. lägg till i kundvagn sen gå till kassan.
Robiin937 skrev:klart man vill ha ett par snygga. På en Mt5a spelar de kanske inte så stor roll men på en drd så ska man ju inte några fula
1. Gå in på twostroke.se
2. välj märke och modell
3. gå in på styling ljus
svårare än så är de inte
Oo ja önska du kunde varit lite närmare !, tror du jag inte kan det eller , det finns väl blinkers som e bättre en andra osånt.!
spf2 skrev:
1. Gå in på twostroke.se
2. välj märke och modell
3. gå in på styling ljus
svårare än så är de inte
Oo ja önska du kunde varit lite närmare !, tror du jag inte kan det eller , det finns väl blinkers som e bättre en andra osånt.!
alla kan va kaxiga över internet.... välj ut några så kan vi hjälpa dej
Senast redigerad av riejumannen den 9 april 2009, 22:24, redigerad totalt 1 gånger.
riejumannen skrev:
1. Gå in på twostroke.se
2. välj märke och modell
3. gå in på styling ljus
svårare än så är de inte
alla kan va kaxiga över internet.... välj ut några så kan vi hjälpa dej
haha,, tror du att ja inte ksulle vara kaxxig mot dig annars eller ,, tror du jag ska vara rädd för dig eller? tror du inte jag skulle våga ställa mig framför dig å vara likadan eller?
riejumannen skrev:haha säger du de så men va lite seriös nu vilka blinkers väljer du mellan då? tnt och str8 brukar va dålig kvalitet vet ja iaf
a precis det e df jag la till den hära tråden för att veta ifall visa e dåliare , så kommer du å ska skriva guider till mig,, Ovh nu plötsligt så kommenterar du att vissa e sämre kunde du itne ha gjort det från början elleR?
riejumannen skrev:haha säger du de så men va lite seriös nu vilka blinkers väljer du mellan då? tnt och str8 brukar va dålig kvalitet vet ja iaf
a precis det e df jag la till den hära tråden för att veta ifall visa e dåliare , så kommer du å ska skriva guider till mig,, Ovh nu plötsligt så kommenterar du att vissa e sämre kunde du itne ha gjort det från början elleR?
Men sluta tjata för fan! Han försöker bara hjälpa till, du borde tacka, va glad o hålla k*ften!
Senast redigerad av YzTerge den 9 april 2009, 22:35, redigerad totalt 1 gånger.
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
Vill du ha hjälp ska du nog va lite trevligare. Trodde du var noob å kanske inte viste om twostroke.se
men som sagt så skulle ja inte köpa tnt eller str8
Vill du ha hjälp ska du nog va lite trevligare. Trodde du var noob å kanske inte viste om twostroke.se
men som sagt så skulle ja inte köpa tnt eller str8
okej tack då vet jag det. men du kudne inte svara på frågan med det gör inget
riejumannen skrev:hade ja vart du hade ja köpt orginalblinkers för det håller oftast bäst kvalitet
dem e gigantisk bowling klot
var inne på twostroke å kollade nu (första gången på ett halvår typ då ja inte har moppe längre) å då såg ja att dom säljer ju förfan bara tnt å str8 typ, men dom droppformade vet ja är usel kvalitet. http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=3079
dom tyckte ja såg rätt bra ut
håller med mt power. innan man frågar en sån här fråga kan man ju kolla lite själv också. lägg upp några länkar på blinkers som du tycker är snygga och fråga om kvaliten då. det går inte alltid att få allt serverat på ett silverfat som många får hemma av sina föräldrar. man måste göra något själv också
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.