men du kan ju liksom ägna tid åt henne när du är me henne sen gå 100 på moppen när du inte e me hennetolle skrev:tjenna:)
min tjej tkr d e skit tråkigt att jag vill greja me moppen o köper grejer te den o sånt.
att jag pratar mkt om saker som har med motorer o göra o att jag lägger pengar på mopparna ist för att handla massa kläder med henne:P
tänkte se fall d e fler som har samma problem:P
bjud henne på ett moppe meet så fattar hon nog hur nice de är:PSiikarn skrev:min flicka blir as sur på mig ibland när jag sitter vid (two stroke) o massa andra liknande forum XD, och när jag är ute o glassar med moppen haha hon har absolut inge intresse för motorer men jag ska få henne att gilla detta haha
perre92 skrev:haha själv så skiter jag i min moppe och sattsar på tjejen ist
hon betyder mer för mig än vad min moppe gör!
ÄLSKAR DIG JENNY <3
hahah xDtrack_666 skrev:perre92 skrev:haha själv så skiter jag i min moppe och sattsar på tjejen ist
ÄLSKAR DIG JENNY <3
så säger man bara när tjejen sitter jämte xD gör hon de ??? xD
nee men de är klart att dom går före men min klagade som fan ändå
HAHA ne hon är inte härtrack_666 skrev:perre92 skrev:haha själv så skiter jag i min moppe och sattsar på tjejen ist
ÄLSKAR DIG JENNY <3
så säger man bara när tjejen sitter jämte xD gör hon de ??? xD
nee men de är klart att dom går före men min klagade som fan ändå
Debianbil skrev:blackmasai skrev:NÄEH MIN ENDA KÄRLEK ÄR FARLIG FART OCH OHYGGLIGT MED ÖÖÖÖÖS
där har vi en kille som vet hur man ska leva livet!
track_666 skrev:Debianbil skrev:blackmasai skrev:NÄEH MIN ENDA KÄRLEK ÄR FARLIG FART OCH OHYGGLIGT MED ÖÖÖÖÖS
där har vi en kille som vet hur man ska leva livet!
joo de kan jag hålla med omförsöker själv leva enligt den stilen
är ju singel så de går ju bra xD
då vet du inte vad en riktig brud ärlarsson1337 skrev:Håll er till hyper-race då behöver ni ingen brud! Haha
helt rätt maan!luddemuregard skrev:De är rärför jag vill vara singel just. Mkt goare man akn hålla på med motor intresset hur mkt man vill. Kan åka vart man vill när man vill hur man vill. Kan ragga ^^ på vem man vill. och festa hur mkt man vill Så jävla gött att vara singel =)
känner hur lögnerna sprids för sig självaReijuMrx skrev:helt rätt maan!luddemuregard skrev:De är rärför jag vill vara singel just. Mkt goare man akn hålla på med motor intresset hur mkt man vill. Kan åka vart man vill när man vill hur man vill. Kan ragga ^^ på vem man vill. och festa hur mkt man vill Så jävla gött att vara singel =)
så fort man har en brud så ska dom prioriteras och massa ...
b'ttre att kunna göra de man vill för tillfället
huh ? xDmeanzick skrev:känner hur lögnerna sprids för sig självaReijuMrx skrev:helt rätt maan!luddemuregard skrev:De är rärför jag vill vara singel just. Mkt goare man akn hålla på med motor intresset hur mkt man vill. Kan åka vart man vill när man vill hur man vill. Kan ragga ^^ på vem man vill. och festa hur mkt man vill Så jävla gött att vara singel =)
så fort man har en brud så ska dom prioriteras och massa ...
b'ttre att kunna göra de man vill för tillfället
Just de SO IM KEEPING TO THE SMELL OF 2 STROKE IN THE MORNINGReijuMrx skrev:klart jag vill ha tjej men just nu har jag moitorintresset vilket skulle behöva skäras ner på om ja har tjej