tänkte fråga om någon tycker att de skulle va lämpligt att vrål trimma en ligg/racing moppe typ motorsphania rx racing eller något....tänkte bara ha den till racing i så fall men e de något att trimma???vet ni om någon liknande som e billigare???eller snyggare??kom me förslag...ska användaas på moppe racen om de blir något....har jävla massa problem med snuten mm just nu därför tänkte ja börja om ordentligt......
??när man håller på me de ja å kompsarna gör har de en tendens å bli så...men ja ska snart flytta så då blir allt nytt......å tänkte en ligg moppe va lämplig...
sonnydrifter skrev:??när man håller på me de ja å kompsarna gör har de en tendens å bli så...men ja ska snart flytta så då blir allt nytt......å tänkte en ligg moppe va lämplig...
ja jo....eller blir nog moddningar å sådant typ bya ut mot kålfiber mm....å ska ju kunna se var man kör utan att man ska behöva spesial beställa lampor.......kåpor av å byta ut mot mindre/färre kålfiber kåpor å ha kvar gammla lampan hadde jag tänkt mig...därför e ja inne på rx då dom har snygga kåpor mm...
http://www.blocket.se/vi/20549695.htm?ca=15_s hitta denna då ja bara snappt kolla på dom nya modellerna.....lite billigare skulle man ju hälsr vilja ha dock....annars va den ju fin å borja på...
har tittat runt lite å bestämt mig för en motorsphania rx racing eller en gpr racing nyare modell.....men vad e de för strypning på gpr racing -04>>??e de bara vanliga strypningar tex cdi,plugg???
sonnydrifter skrev:har tittat runt lite å bestämt mig för en motorsphania rx racing eller en gpr racing nyare modell.....men vad e de för strypning på gpr racing -04>>??e de bara vanliga strypningar tex cdi,plugg???
Katalysator, blindrör, förgasarbricka, cdi:n, och möjligen en plugg
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
tar å börjar me å plugga ur den ifall den e strypt då ja inte har 28000kr i näven att spendera på måppe köp å trim så börjar me strypningarna sen blir de väll på me hyper motorn ja har liggande om de är AM6 på den. + min hyper motor behöver fixas så ja kan inte bara slänga på den.... .....körde den utan olja...så ni vet nog vad som behöver bytas på den