en kille som påstår att hans drac gör 110 med enbart tk effektrör.. jag blir så less på sånna människor och ungen säker dessutom att han har GASRES! han har max 8 hästar ur den cylindern (original) och de får du inte gasres från... kommer bli emo snart oj fel av mig.. nu skrev han att han inte hade gasres med tk.. utan med urpluggat originalrör.......
mmmm de kan man väl säga va
men hur många hästar tror du jag har??
jag har en Rieju mrx 05 me Hebo effekt,Hebo reed membran,malossi filter,108 munstycke,trimm cdi,drevad 13,52
ska ha fatt i en annan cylinder me å annan förgasare
Rieju mrx Hebo skrev:mmmm de kan man väl säga va
men hur många hästar tror du jag har??
jag har en Rieju mrx 05 me Hebo effekt,Hebo reed membran,malossi filter,108 munstycke,trimm cdi,drevad 13,52
ska ha fatt i en annan cylinder me å annan förgasare
du har ca 7-8 hästar, det är ungefär vad man kan klämma ur en originalcylle.
jag och farsan räknade ut att hans moppe måste varva drygt 15000rpm för att komma upp i 110 lite svårt med ett rör som drar till 11.5, en vev som pallar ca 12.5 och en cylinder som inte allt är gjord för dedär varven
DerbiDriver skrev:Kan det stämma att en Peugeot viva city (el hur stavas) kan gå i 85 km/h när det endast har ett Giannellli rör? inget annat e bytat!?
Med endast röret så ere tveksamt men om han har viktat om och bytt munstycke ska de nog inte vara nåra problem
DerbiDriver skrev:Kan det stämma att en Peugeot viva city (el hur stavas) kan gå i 85 km/h när det endast har ett Giannellli rör? inget annat e bytat!?
Med endast röret så ere tveksamt men om han har viktat om och bytt munstycke ska de nog inte vara nåra problem
jaja ok, de har han inte gjort så nu ska han få sig ett race asså! HAHA
Jag vet inte vad man ska skratta mest åt.
Han som tror att hans moppe gör 110 eller personen som blir förbannad över detta?
Ungefär som att bli less över fjortisar, det är inget att bry sig i.
Fjortisar och moppefuckos kommer alltid att finnas varesig vi vill eller inte så det är bara att strunta i dem.
whak skrev:Jag vet inte vad man ska skratta mest åt.
Han som tror att hans moppe gör 110 eller personen som blir förbannad över detta?
Fjortisar och moppefuckos kommer alltid att finnas varesig vi vill eller inte så det är bara att strunta i dem.
Så sant, så sant. Fullständigt onödig tråd. Finns säkert hundra stycken trådar om ungefär samma saker.
haha inte arg men blir bara less på sånnt.. så jävla drygt ju dom slutar ju inte och överdriver bara mer och mer även om man säger helt självklara saker
Så sant, så sant. Fullständigt onödig tråd. Finns säkert hundra stycken trådar om ungefär samma saker.
tror inte de finns någon mer tråd om dethär faktiskt
tror inte de finns någon mer tråd om dethär faktiskt
Finns säkert 75-100 trådar om tex, "Min kompis säger att hans moppe går i 110 med metrakit" "En på min msn säger att hans moppe går i 140 med turbokit och 13 drev" "Min kompis säger att hans moppe gasreser med Hebo och 12 drev"
Om du är så smart så du fattar att det inte är sant, varför då lägga starta en helt ny tråd om det?
Chifen: KOmmeru ihåg när jag kom till detta forum? Då trodde nästan varenda person att man fick gasres med tk och att mopparna gjorde 130 lätt med bara effekt.
Martinsson skrev:Har en polare som säger att hans vivacity gör 80 med endast dragen
v-ring, kan detta stämma?
ja det kan stämma , min aerox gjorde 80 med dragen v-ring , och min polares vivacity gjorde runt 75 men sen vägde han lite över 100kg visserligen hade jag bytt vikter på min roxx. men hans viva hade han bara dragen v-ring
Martinsson skrev:Har en polare som säger att hans vivacity gör 80 med endast dragen
ja det kan stämma , min aerox gjorde 80 med dragen v-ring , och min polares vivacity gjorde runt 75 men sen vägde han lite över 100kg visserligen hade jag bytt vikter på min roxx. men hans viva hade han bara dragen v-ring
HAHAHA så går inte roxx med dragen varre 80 now way min gick 65-70 med dragen varre
haha inte arg men blir bara less på sånnt.. så jävla drygt ju dom slutar ju inte och överdriver bara mer och mer även om man säger helt självklara saker
Då skulle du ha läst tidningen här uppe i sommras när jag krockade.
Dagen efter att jag hade krockat så var det ett reportage om trimmade mopeder. På framsidan stod det "mopeder gör 120km/h".
Det stod om hur lätt det var att få upp mopederna över 100km/h.
"det var bara att avstrypa dem så gör dom över 100km/h".
Tänkte på alla stackars svenssons som tror på skiten.