Vadå gååååått ? Det sitter där och allt funkar som det ska, bara att de piper lite då och då
sen är graffikkortsfläkten 150 år gammal
säg ngt bra nu babes.. Kan de gått för att jag nästan överhette processorn ? De var efter de det börja låta men jag bytte fläkten och sånt till en ny (:
bensinskalle skrev:hehe har ett problem med min uTorrent :
Har precis laddat ner de, gick felfritt ( men väldigt snabbt, nästan för snabbt... )... Sen när allt ä klart och ja klickar på en "ladda-ner" länk på en sida så kommer de upp en irriterande ruta där man kan välja "sök program" eller "spara"....
uTorrent startar liksom inte.....
De har funkat förut men min dator krascha för ett ta sen och har fått installera om nu, men de funkar alltså inte
Please help
du kanske inte har tänkt på at tladda ner en torrent fil å öppna i utorrent?
Jo men ja kan liksom inte välja nåt program eller nåt.. Ja kan bara spara eller söka efter program och de funkar ju aldrig ^^
Blir skitlack....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:hehe har ett problem med min uTorrent :
Har precis laddat ner de, gick felfritt ( men väldigt snabbt, nästan för snabbt... )... Sen när allt ä klart och ja klickar på en "ladda-ner" länk på en sida så kommer de upp en irriterande ruta där man kan välja "sök program" eller "spara"....
uTorrent startar liksom inte.....
De har funkat förut men min dator krascha för ett ta sen och har fått installera om nu, men de funkar alltså inte
Please help
du kanske inte har tänkt på at tladda ner en torrent fil å öppna i utorrent?
Jo men ja kan liksom inte välja nåt program eller nåt.. Ja kan bara spara eller söka efter program och de funkar ju aldrig ^^
Blir skitlack....
hänger inte riktigt med på vart exakt du menar nu men när laddar ner en från internet ska det ju komma fram alternativen "öppna", "spara" och "avbryt"
om det bara finns spara och avbryt där är det ju bara att spara den iställ.
sen när du ska öppna den, högerklicka\egenskaper\ändra (på "öppna med") sen väljer du µtorrent
om µtorrent inte finns med i lista så trycker du ju bara på bläddra o letar reda på exe-filen till µtorrent
hmm okej För förut innan datan pajja så när man klickade på en torrentlänk på en hemsida så poppade liksom utorrent upp av sig själv och ja fick välja filer o grejer automatiskt.... Men ska testa att spara o öppna
fan EDIT : De funkade nu tackar för hjälpen
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Tjenna!. Har fått upp ögonen nu lite för "programmering".
Jag vill lära mej att göra helt sånna dära vanliga "windowsrutor" smo man t,ex skriver in sitt namn i och sen trycker på okej, och så står det typ "hej blablabla". vad är det för något jag behöver lära mej?
Finns det någon bra guide på internet ni vet om?.
Kan ingen säga ngt bra om min data och det där jäkla pipet ?
Det piper 10 ggr och sen blir de tyst, piper 10 gånger igen. Alltså ca 3 sekunders uppehåll eller ngt bara. Jag tror jag slår sönder skiten snart om de inte slutar
Tjenare!
Jag har ett väldigt irriterande problem med min dator..
det är såhär att min morsa har adobe photoshop 6 och 7
det gr att installera o allt men när jag trycker på redigera bilder då laddar det ett tag o sen kommer det upp en sak som det står "kunde inte start Photoshop Elements därför att filen inte kunde hittas."
ja jag har installerat om de typ 10 ggr men det vill ändå inte fungera va e de för fel på min dator det är en asus Z53Sseries..
samma sak me ps3 snälla hjälp va ska jag göra
martin skrev:Tjenare!
det gr att installera o allt men när jag trycker på redigera bilder då laddar det ett tag o sen kommer det upp en sak som det står "kunde inte start Photoshop Elements därför att filen inte kunde hittas."
ja jag har installerat om de typ 10 ggr men det vill ändå inte fungera va e de för fel på min dator det är en asus Z53Sseries..
Har just det där photoshop nånsin funkat lr har ni precis skaffat det? För om det är nynerladdat så kan du behöva cracka photoshop innan det går o använda o annaqrs så kan programet helt enkelt vara skadat. Men om det funkade förut så kanske du behöver instalera om xp och formatera om datorn så skare nog funka igen:P
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
Det är såhär att fläkten som sitter på kylflänsar över CPU'n har lossnat.
Eller ah, den sitter över en plast sak som sitter runt själva cpun.
då är min fråga, de är ett fäste som har lossnat, undrar om man kan fästa den med stripes?
Eller blir det för varmt? Tack !
Har just det där photoshop nånsin funkat lr har ni precis skaffat det? För om det är nynerladdat så kan du behöva cracka photoshop innan det går o använda o annaqrs så kan programet helt enkelt vara skadat. Men om det funkade förut så kanske du behöver instalera om xp och formatera om datorn så skare nog funka igen:P
men de e morsans skivor nyköpta o på hennes datorer funkar det fin fint... har installerat om det ett antal gånger det e vista jag har o de har hon oxå
men de e morsans skivor nyköpta o på hennes datorer funkar det fin fint... har installerat om det ett antal gånger det e vista jag har o de har hon oxå
Ok, fan va jobbigt:/ Men din dator kanske helt enkelt inte fixar programet då?
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D