jogat skrev:lycka till alla,
om man säger att man ska göra ett projekt med den och att det ska bli den snyggaste, snabbaste mm så borde man hålla det. inte som blackrider 2 vad hände med den snyggaste och snabbaste rrx?
men rösta på mig och så kan ni få en spotyfy invite
jogat skrev:lycka till alla,
om man säger att man ska göra ett projekt med den och att det ska bli den snyggaste, snabbaste mm så borde man hålla det. inte som blackrider 2 vad hände med den snyggaste och snabbaste rrx?
men rösta på mig och så kan ni få en spotyfy invite
han sveeeek oss!
Aa, tyvärr.. =/
Det ända jag sett av den RRX'en är lite bilder på när han fick den och så, men inte blev det något projekt eller så av den..
Aja , bara onödigt att ta upp det där igen då det är ganska gammalt nu.
Om jag vann skulle jag låta er bestämma vad som skulle hända, allt utefter min ekonomi osv. Kanske sälja den och köpa en annan beg moppe för 10 och sen resten av pengarna på delar som ni bestämmer vilka det är?
MarcusAndersson skrev:Ett jäkla gnäll om den där RRXën ,
Ni som verkar ha sjukt stort intresse för den , kom hit och se den.
Den rullar i Sjöbo/skåne.
Jag tror dem flesta menar att dem hade sett fram emot ett grymt bygge o.s.v. inte att dem vill se den för du har ju redan lagt upp bilder på den.
Men det är gammalt nu, inte värt att ta upp igen.
Du ska inte lova för mycke heller derbism för de är svårare än de verkar med hyperbygge
Löften är ju till för att hållas men de angår inte mig hur andra gör
Du har helt rätt.
Men jag tog ju bort min signatur där det stod att det skulle bli hyper bygge av sendan pga att jag inte vill lova för mycket.
Men en sak som är säker är att det kommer att bli stort bygge av någon av mopederna om jag vinner, men sen beror det mycket på om intresset för mopeder är kvar, man börjar ju bli mer och mer inresserad av bil nu.
Sen så skrev jag inte i motiveringen att det skulle bli hyper bygge utan bara att det skulle bli stort bygge.
Så förhoppningsvis så står det inte någonstans att det ska bli hyperbygge av Senda för det tog jag som sagt bort pga att jag inte ville lova för mycket.
Jag kommer att rösta på den som bäst behöver en ny moppe
Och jag ger den bästa motiveringen mina 30 röster......
Det är ju alltid nått,som han sa,han som kom till Jönköping
Så motiveringen är ju självklart viktig,varför just Du ska få mina röst
okej vrf detr räcker la med en röst per konto och allt så blir det inte så många och mkt smidigare om det är en som har 3 kompisar som röstar på honom vARJE DAG SÅ får han 90 röster bara där
Bättre att va som man är när man inte blev som man skulle
ErkizzZ skrev:okej vrf detr räcker la med en röst per konto och allt så blir det inte så många och mkt smidigare om det är en som har 3 kompisar som röstar på honom vARJE DAG SÅ får han 90 röster bara där
Förra vinnaren hade över 1000 röster, så de är lite kompisar som behöver rösta varje dag
ErkizzZ skrev:okej vrf detr räcker la med en röst per konto och allt så blir det inte så många och mkt smidigare om det är en som har 3 kompisar som röstar på honom vARJE DAG SÅ får han 90 röster bara där
Förra vinnaren hade över 1000 röster, så de är lite kompisar som behöver rösta varje dag
Det är väl en (1) röst per dag från samma IP
annars verkar ju reglerna helkassa
MVH/DukeNukem
Japp, det stämmer, en röst per dag från samma IP-adress.
Men förra gången så fick man rösta tre gånger på en dag från samma IP-adress, men även om det hade varit så denna gången med så hade det ju inte varit helkasst för det är ju samma för alla.
en gång per konto under hela tävlingen kommer det ju inte bli många röster direkt. Roligare om det kan hända lite beronde på hur bra man orkar kämpa på.
MarcusAndersson skrev:Jag kan även berätta att den förra blackrider hojen ligger ute för försäljning i nuläget.
Må bäste man/kvinna vinna !
Mvh
Hej.
Det är den kommentaren som stärker min uppfattning om vem
som bör vinna denna moppen
Någon som verkligen behöver den och inte redan har en
halvt sönderskruvad icke fungerande moppe Alltså någon
som inte bara får en moppe av päronen,bara han/hon pekar på en