speedfight

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
kinamoppen
Elmoped

speedfight

Inlägg av kinamoppen »

tjenare ska bygga in högtalare i min moppe nu men jag vet inte riktigt vad jag kommer behöva har en skuld till pappsen på 900kr men det jobbar jag snabbt av men jag har nog inte så hög budget så om folk kan länka det jag kan tänkas behöva. vill ha ganska billiga saker helst begagnat "skäms" haha :D jag har en 250w högtalare jag hade tänkt använda. vill ha en bas oxå. kommer jag behöva ett slutsteg? ska använda mobilen att spela upp musik med. kommer oxå köpa ett extra batteri att lägga i sadeln :P tack på förhand

edit : är yasuni r hög eller lågvarvigt? har köpt det till min stage 6 pro cylinder inte sport det är pro racing 17hk kommer den gå bra med den?
kinamoppen
Elmoped

Inlägg av kinamoppen »

nån som kan svara ? :(
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Jag skulle tro att du behöver ett slutsteg ( är inte hemma så mycket med det) :roll:
Aa det är bra att du har ett extra batteri, det behövs nog :wink:
thule_92
Elmoped

Inlägg av thule_92 »

När ja satte ljud i min aerox köpte ja ett steg bara som ja satt en kabel i som man kan ha till telefonen sen kopplade ja bara in strömen och högtalaren i steget funkar prima. :D
En Rieju drac nu igen ;)
kinamoppen
Elmoped

Inlägg av kinamoppen »

okej tackar :D nån som kan länka till ett billigt slut steg till bara en 250w högtalare, diskant och en liten bas. slut steget får helst vara begagnat pga har inte så mycket cash :D
Låst