kotti skrev:vad gör ni om ni är intresserade av någon då?
haha, jag är för blyg sebbeBASSE skrev:jonte.. vrf följer du inte dina egna råd?meanzick skrev:Men ja du, snacka med henne bara
Smsa.
å säg de till henne att du gillar henne (:..kanske kan gå vägen vetu
^^
haha om ja vameanzick skrev:haha, jag är för blyg sebbeBASSE skrev:jonte.. vrf följer du inte dina egna råd?meanzick skrev:Men ja du, snacka med henne bara
Smsa.
å säg de till henne att du gillar henne (:..kanske kan gå vägen vetu
^^
![]()
Därför säger jag det så dom inte gör samma sak (:
Men sebbe, då var också sån i början med sara.
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
då är vi tvåBASSE skrev:haha om ja vameanzick skrev:haha, jag är för blyg sebbeBASSE skrev: jonte.. vrf följer du inte dina egna råd?..kanske kan gå vägen vetu
^^
![]()
Därför säger jag det så dom inte gör samma sak (:
Men sebbe, då var också sån i början med sara.va ju för fan mer hon som stötte på mig än ja på henne
ja var och är fortfarande skit blyg igentligen
inte med de ja känner men med andra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nej går fan inge framåt känns de som...meanzick skrev:Hade du ngn flicka då linus ?
ja säger ta de lugnt å låt henne tänka på saken ge henne lite bra komplimanger ibland så ska du se att de går vägen pöjkReijuMrx skrev:nej går fan inge framåt känns de som...meanzick skrev:Hade du ngn flicka då linus ?
när jag var i vemdalen så sms:ade jag henne (vissa kommer säkert säga att sms:a är fegt och massa skit, men de skiter jag i nu..)
skrev typ vad jag kände och undrade mm.
hon svarade och det var la iaf en positivt svar, men hon visste själv inte vad hon ville eller kände just nu.
Känns lite som att de ligger hos henne nu på nå sätt, kan ju inte jaga runt henne som värsta stalkern -.-
vad tycker ni att jag ska göra nu grabbar och carro ?
rådgivning tack ^^
Och fortsätt släng iväg ett och annat smsvolvo_adde skrev:ja säger ta de lugnt å låt henne tänka på saken ge henne lite bra komplimanger ibland så ska du se att de går vägen pöjkReijuMrx skrev:nej går fan inge framåt känns de som...meanzick skrev:Hade du ngn flicka då linus ?
när jag var i vemdalen så sms:ade jag henne (vissa kommer säkert säga att sms:a är fegt och massa skit, men de skiter jag i nu..)
hon svarade och det var la iaf en positivt svar, men hon visste själv inte vad hon ville eller kände just nu.
Känns lite som att de ligger hos henne nu på nå sätt, kan ju inte jaga runt henne som värsta stalkern -.-
rådgivning tack ^^
men hur länge ska jag vänta då ?meanzick skrev:Och fortsätt släng iväg ett och annat smsvolvo_adde skrev:ja säger ta de lugnt å låt henne tänka på saken ge henne lite bra komplimanger ibland så ska du se att de går vägen pöjkReijuMrx skrev: nej går fan inge framåt känns de som...
rådgivning tack ^^