de ska ju vara så att man är på ett flygfält eller annat = " inhägnat område/ inte allmän väg", alltså lagligt.... Skulle ju vara typ tullingestrippen kanske ( utanför stockholm ).
får man komma me a-traktor om man håller i lite verktyg o sånt ;P ???
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:ja skulle faktiskt också föreslå örebro!!. centralt, de finns massor me moppedårar här omkring, osv, och örebroarna brukar ha egna moppe meet här flera gånger per år ^^
bensinskalle skrev:de ska ju vara så att man är på ett flygfält eller annat = " inhägnat område/ inte allmän väg", alltså lagligt.... Skulle ju vara typ tullingestrippen kanske ( utanför stockholm ).
får man komma me a-traktor om man håller i lite verktyg o sånt ;P ???
jaa men alla borde ha lika långt att åka. Skulle alla tänka så skulle ju ingen från sundsvall å norrut komma nån gång ju. De e ju inte gratis me bensin heller.
Tycker att de kan va i Gävle då för de är lite mer söderut men inte för mycket
Jag har faktiskt aldrig hört talas om ett enda meet här på Gotland Varför inte prova ett här i sommar då det är helt smockat med moppe-folk Skulle vara skitkul tycker jag.
Jag skulle gärna ha en meet i E-tuna, Västerås eller Örebro. Perfekta städer för moppar, varken för små eller för stora städer och mitt i det befolkade Sverige..
[quote="joakim..."]jaa men alla borde ha lika långt att åka. Skulle alla tänka så skulle ju ingen från sundsvall å norrut komma nån gång ju. De e ju inte gratis me bensin heller.
Tycker att de kan va i Gävle då för de är lite mer söderut men inte för mycket[/quote]
Stockholm lätt eller Gotland som Andreas sa =) Skulle säkert vara kul för dem + att de e väl bara att ta färjan över isf. P.s Varför arrengeras alla moppemeets just nu sista veckorna innan sommarlovet , och inte under sommaren , eller efter ?! :S
/ Glenn
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
lule skrev:skulle fan va göt me et meeting här nere i skåne
Håller med
håller också med!
Många som bor i skåne och kör moped..men som inte håller till på några forum :/
Skall ju vara ett meet på midsommar afton i västra hamnen (malmö)
Vid turning torso och det stora perkeringshuset.
Synd att det är på midsommar..alla åker ju då nästan
~OWR~ One Wheel riders R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
INTE GÄVLE!...i gävle har polisen nu köpt in 5 st dupra mc's för o fånga moppepojkar..deras motorcyklar drar 230 km/h, och har grymt bra axx...så inte gävle iaf.. sundsvall tkr jag verkar bra...eller E-tuna
P0JKEN skrev:Stockholm eller Göteborg skulle jag tro.
Det är väll lättast för folk att komma till.
Än folk från Götet ska fixa transport till tex Västerås.
men dra en omrsötning.
För det är väll klart TSR ska ha en egen meeting.
Kan vi inte ha tsr-meetings både i Göteborg och Stockholm?
Tycker faktist borås för jag vet kallas för regn håla men det ät faktisk torka där nu ju så behöver tiloch med regn men där värkar ju komma mest folk på alla meets