PGO

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
gorant
Elmoped

PGO

Inlägg av gorant »

Är PGO danskt?
Användarens profilbild
Victor
Svårstartad skrothög

Inlägg av Victor »

du startar så sjukt onödiga trådar! sök på google !!!!!
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

PGO är en taiwanesisk tillverkare av mopeder, motorcyklar och fyrhjulingar. PGO bildades 1964 och samarbetade med italienska Peggo under perioden 1972 till 1982

nu har du svar men näsdta gång sök på google det gjorde jag och fick fram det de tar ca 0,16 sek att få fram svar efter att du sökt

så SÖK
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Alltså detta är ju en så simpel fråga att du bara behöver söka på google så får du reda på svaret direkt.
Så innan du gör en ny tråd så sök lite innan. :)
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

Dt_pojken^^ skrev:PGO är en taiwanesisk tillverkare av mopeder, motorcyklar och fyrhjulingar. PGO bildades 1964 och samarbetade med italienska Peggo under perioden 1972 till 1982

nu har du svar men näsdta gång sök på google det gjorde jag och fick fram det de tar ca 0,16 sek att få fram svar efter att du sökt

så SÖK
Var har du hittat din fakta? I ett repotag i TSRM så står de att det är danskt http://www.twostrokerider.se/artiklar/680 står i första meningen.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

KUL PÅ HJUL skrev:
Dt_pojken^^ skrev:PGO är en taiwanesisk tillverkare av mopeder, motorcyklar och fyrhjulingar. PGO bildades 1964 och samarbetade med italienska Peggo under perioden 1972 till 1982

så SÖK
Var har du hittat din fakta? I ett repotag i TSRM så står de att det är danskt http://www.twostrokerider.se/artiklar/680 står i första meningen.
danmark har "köpt" upp det så ibörjan va det taiwanesikt
gorant
Elmoped

Inlägg av gorant »

Victor skrev:du startar så sjukt onödiga trådar! sök på google !!!!!
Forum är till för att man ska starta trådar och ställa frågor vare sig dessa går att besvara mha googlesökning eller inte.

(Bilden du använder kan uppfattas som hot).
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket

Inlägg av wildhorse »

gorant skrev:
Forum är till för att man ska starta trådar och ställa frågor vare sig dessa går att besvara mha googlesökning eller inte.

HAHAHAHAHA
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

wildhorse skrev:
gorant skrev:

HAHAHAHAHA
hhaahhahahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahhaha lol alltså när det går att söka på typ 5 sek och få fram svaret är det onödigt att posta en tråd när det tar minst 5 min att få svar så sök där innan du postar
gorant
Elmoped

Inlägg av gorant »

Dt_pojken^^ skrev:
wildhorse skrev:
gorant skrev: Forum är till för att man ska starta trådar och ställa frågor vare sig dessa går att besvara mha googlesökning eller inte.

HAHAHAHAHA
hhaahhahahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahhaha lol alltså när det går att söka på typ 5 sek och få fram svaret är det onödigt att posta en tråd när det tar minst 5 min att få svar så sök där innan du postar
Ja, men om det är så störande så får man ignorera sådana trådar helt enkelt. Det är upp till var och en om man ska besvara frågan eller ej.
Och jag tror inte att det är så lätt att få fram svar på den frågan genom en enkel sökning på Google. Det är inte lätt att ta reda på i vilket land ett visst märke tillverkas och fortfarande är det oklart om det är taiwanesiskt eller danskt.
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

gorant skrev:
Dt_pojken^^ skrev:
wildhorse skrev: HAHAHAHAHA
Ja, men om det är så störande så får man ignorera sådana trådar helt enkelt. Det är upp till var och en om man ska besvara frågan eller ej.
Och jag tror inte att det är så lätt att få fram svar på den frågan genom en enkel sökning på Google. Det är inte lätt att ta reda på i vilket land ett visst märke tillverkas och fortfarande är det oklart om det är taiwanesiskt eller danskt.
Han har en poäng där ;)
f.d TSR-Crew
O-W
Workz 07

Inlägg av O-W »

japp PGO är Danskt :)
Låst