Haha på vägen hem från stan, smart som man är tänkte man ju att de går bättre att ta bilvägen än cykel vägen, men tro på fan att man vurpar mitt på bilvägen och de kommer bilar från alla håll, de va bara att ta cykeln och mej själv och kasta åt sidan, ont fick man å XD
meanzick skrev:Najs! Eller borde man vara förvånad ?
hehe nja kanske inte tycker de inte e så många aktiva här längre
Nja, pjågsen går och lägger sig halv 8
Ska dock inte säga ngt då jag somnade typ 22:00 idag men ställde klockan på 23:10^^ Kan ju inte ligga och sova på en lördag sådär.
meanzick skrev:Najs! Eller borde man vara förvånad ?
hehe nja kanske inte tycker de inte e så många aktiva här längre
Ska dock inte säga ngt då jag somnade typ 22:00 idag men ställde klockan på 23:10^^ Kan ju inte ligga och sova på en lördag sådär.
haha ja de där små fjortis pöjkarna e bakis efter att ha druckit en lätt öl så de måste lägga sig tidigt
volvo_adde skrev: hehe nja kanske inte tycker de inte e så många aktiva här längre
haha ja de där små fjortis pöjkarna e bakis efter att ha druckit en lätt öl så de måste lägga sig tidigt
Mm, rätt komiskt att natt tråden och epa tråden skrivs i så fort du kom in Inget tvivel om att du är här. Det är ju dom trådarna du skriver i bara
meanzick skrev:
Mm, rätt komiskt att natt tråden och epa tråden skrivs i så fort du kom in Inget tvivel om att du är här. Det är ju dom trådarna du skriver i bara
meanzick skrev:
haha va ska man göra annars
Bra fråga, men jag funderar fortfarande om du sover på dagen och är vaken på natten Och sånna vet vi vad det innebär.
haha nae då gick upp vid 8 i morse å har inte sovit sedan dess så nej jag sover inte om dagarna