robin93 skrev:ja men hur mycke tror du dom ljuger å han mätte med fler bilar som jag skrev ja vem vet den kanske gjorde 118 eller 122?
en anledning är väll att en ny bil i majoritet visat 5-10kmh för mycket MEN DOM VISAR ALDRIG FÖR LITE.
och dom äldre bilarna ska vi inte tala om ca 10-30 fel . inga siffror jag hittar på utan har testat mig fram på nya som gamla bilar(bara 3 riktigt gamla då) den bästa visade 9km/h fel gentemot gps och dom andra var typ ca 15 och den sista upp mot 27.
jogat skrev:ja har denna åt dig om du vill en yamaha dt50r från 93 allt är renoverat ny 70 cc förgasare mm och ganska nytt elsystem
toppar ca 85 med grym axx.
det är inte så mycket men.
en bak blinkers fattas, handbroms hantaget har gått av och koplingen är inte den skönaste men funkar fint . ett par små repor
fast jag fixar det nog innan jag säljer den så det är nog inget små fix haha
jogat skrev:det är inte så mycket men.
en bak blinkers fattas, handbroms hantaget har gått av och koplingen är inte den skönaste men funkar fint . ett par små repor
fast jag fixar det nog innan jag säljer den så det är nog inget små fix haha
guru skrev:Hejhej nu e det så att min moppe har nog pajja helt
Men nu har jag kollat runt på ny och behöver lite hjälp att välja en ny antingen en Yamaha dt-mx, Compact eller någon annan lite billigare moppe.
kom gärna med förslag och skriv för/nackdelar också
(ska vara trimmvänlig helst)
Honda MT50
trimvänligare än Yamaha dt.
5 vxl om man vill
blir snygga med styling
håller
sköna o åka
jag har en själv o den e skit kul att åka, jag lovar så jävla kul o bara lattja me. har en Gilera SMT också
Men nu har jag kollat runt på ny och behöver lite hjälp att välja en ny antingen en Yamaha dt-mx, Compact eller någon annan lite billigare moppe.
Honda MT50
5 vxl om man vill
blir snygga med styling
håller
sköna o åka
ja, visst är den skön o åka har du kvar flames handtagen?
jag har en själv o den e skit kul att åka, jag lovar så jävla kul o bara lattja me. har en Gilera SMT också
Honda MT50
5 vxl om man vill
blir snygga med styling
håller
sköna o åka
Sexväxlat finns med.
Och håller verkligen med, underbar att köra.
MT5 for life!
Jag hatar DT.
Ta inte allt bokstavligt...
Tveka inte att dra iväg ett PM om du behöver hjälp med din MT.