Varför inte införa fler forumdel? Allt möjligt. Idag finns det tex bara en dataforumdel. Man skulle kunna göra fler forumdelar för datorn tex en för överklockning, en för moderkort och processorer en för spel en för program en för nätverk osv.... Ja, ja det är ingen hårdvarusida men varför inte?
gorant skrev:Varför inte införa fler forumdel? Allt möjligt. Idag finns det tex bara en dataforumdel. Man skulle kunna göra fler forumdelar för datorn tex en för överklockning, en för moderkort och processorer en för spel en för program en för nätverk osv.... Ja, ja det är ingen hårdvarusida men varför inte?
Varför inte vända sig till ett pc forum för den delen? Går ju att snacka om det i datordelen också, men det är ett mopedforum och därför är det som det är. Det skulle inte passa med en mopeddel med olika subkategorier på t ex http://community.pchemma.se/forums Helt enkelt fel forum för den inriktningen.
Ja. Jag är mycket på Sweclockers och lite på Nordichardware men jag har faktiskt tänkt på det lite och kommit fram till att det kanske inte är så dumt med ett jättestort forum där man har alla möjliga ämnen... Men det är kanske inte så bra ide...
gorant skrev:Ja. Jag är mycket på Sweclockers och lite på Nordichardware men jag har faktiskt tänkt på det lite och kommit fram till att det kanske inte är så dumt med ett jättestort forum där man har alla möjliga ämnen... Men det är kanske inte så bra ide...
kan va bra men inte här detta är ett MOPEDFORUM och har alltid varit isf får du starta en engen sida
gorant skrev:Ja. Jag är mycket på Sweclockers och lite på Nordichardware men jag har faktiskt tänkt på det lite och kommit fram till att det kanske inte är så dumt med ett jättestort forum där man har alla möjliga ämnen... Men det är kanske inte så bra ide...
nädå ingen dum idé! Men inte på en moppesida kanske, där syftet är att snacka med likasinnade om just moppar
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Flashback finns redan, leta där om du söker allt möjligt.
Twostrokerider är en mopedsida och vi vill inrikta oss mot mopeder, med ett litet urval andra kategorier för att medlemmarna ska få lite mer att diskutera.
Moddad skrev:Flashback finns redan, leta där om du söker allt möjligt.
vill knappt tänka på hur många moppepojkar som blivi bannade därifrån pga ålder
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten