Hon:
- Det går inte.
Han
- Jo, försök!
Hon:
- Det går i alla fall inte!
Han:
- Joo, sug bara!
Hon:
- Suga?
Han:
- Ja, men sära på benen först.
Hon:
- Mmm.. Gott, men lite kladdigt.
Han:
- Jaa, sug mer!
Hon:
- Nej, jag orkar inte, det var så drygt och kladdigt.
Han:
- Ja men det är så man äter kräftor.
det var en åsna som gick på ett fält där det växte majs
efter ett tag blev det 150grader varmt och majsen blev till popcorn
åsnan trodde det var snö och frös ihjäl.
guru skrev:tycker synd om ängla men den är ändå ganska kul.
Hur vet man att det inte var *fult ord* som kidnappade ängla?
cykeln va kvar!
Var det ett dugg kul? fattar inte hur man kan sitta och skämta om en liten unge som blev mördad av nått jävla psycho som skulle fått ett jävla dödstraff aja alla har ju olika grejjer att skämta om men det var inte kul och jag tror inte många här tycker det, Så tänk nästa gång..
Det var en liten negerpojke som fick vingar av gud! negern vart jätte glad och fråga Gud om han var en ängel nu? Gud bara skrattade och sa : nej du är en fladdermus! haha
guru skrev:tycker synd om ängla men den är ändå ganska kul.
Hur vet man att det inte var *fult ord* som kidnappade ängla?
cykeln va kvar!
Var det ett dugg kul? fattar inte hur man kan sitta och skämta om en liten unge som blev mördad av nått jävla psycho som skulle fått ett jävla dödstraff aja alla har ju olika grejjer att skämta om men det var inte kul och jag tror inte många här tycker det, Så tänk nästa gång..
Håller med peter.liindgren.
Har sett två skämt om henne nu och det är bara jävligt dumt att skriva sånt!
Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hölurar
på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna.
Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just
vid hörlurarna.
Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av
hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste
inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem
kunde han höra:
- Andas in, andas ut, andas in, andas ut....
ekeen skrev:Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hölurar
på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna.
Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just
vid hörlurarna.
Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av
hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste
inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem
kunde han höra:
- Andas in, andas ut, andas in, andas ut....
En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som liftade. Efter några mil frågar han henne vad hon heter.
- Juni, svarade hon och såg generad ut.
- Aja, skäms inte över det, sa chauffören. Jag heter Olle Nysnö.
Sedan blev det helt tyst. Efter några mil till så ler chauffören med hela ansiktet och säger:
- Visst hade det varit fint med 25 cm nysnö i juni...
En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som liftade. Efter några mil frågar han henne vad hon heter.
Sedan blev det helt tyst. Efter några mil till så ler chauffören med hela ansiktet och säger: