Hot, misshandel och allt där kring!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
henric92
Henke!

Inlägg av henric92 »

MarcusAndersson skrev:Lås tråden , detta gick i överstyr att omogna p12 tror dom är coola när dom slåss , undra vem fan det är som kommer längst i livet ...
'
märks att du inte bor i malmö...du kan inte snacka dig ur bråk här..vill dom slåss gör dom det!
Spegel, spegel på...hjälmen där...säg mig vem som moppe kungen är? <3 xD
Bild
http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/25
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

Icepeak skrev:
Kasto skrev:
moppe galen skrev:Stämmer alla "*fult ord*" kan aldrig gå man mot man utan det måste jämmt vara 20 mot en. Sen så skryter dom om att dom har "spöat" en svenne. Goda odds när man har 20 mot en att man inte blir ner spöad.

Hmm Drar alla över en kant ? .
alla är ju så, så varför skulle man inte skriva så? :roll:
och hur många "*fult ord*" känner du då? för det kan fan inte vara många....
Men hur många svenskar är det inte som gör samma sak och hoppar på någon ensam? det där är inte typsikt "*fult ord*" för fasen. kolla bara på ny-nazisterna, brödrarskapet wolfpack mm dom är svenskar och hoppar oftas på någon annan i grupp...
väx upp....
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Daanne
Avstängd

Inlägg av Daanne »

Kasto skrev:
Daanne skrev:Det är helt rätt det du skriver.

Det beror på en viss avundsjuka att de själva inte kan få det du har och måste hota dej , kanske försöka stjäla. Och att han blir aggressiv för att du meckar med dina mopeder kan väl bero på att dina mopeder kommer dra hans egna när dina är klara! Killen är bara så jävla Avundsjuk.

Om jag inte har helt fel så är det en "*fult ord*" som hotar dig? :roll:

Ignorera den där skiten bara..
Herregud ..Det är de första ni svenskar tror ? .Att de en *fult ord* ? ..Jag är en *fult ord* titta i mitt galleri vad ja har .
*fult ord* brukar hota svenskar för att det har grymmare mopeder , lever bättre och sådär. Så är det iallafall där jag bor.

Kanske uttryckte mig fel enligt dig , men det förekommer ofta att *fult ord* håller på med sånt där....
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Kasto skrev:
moppe galen skrev:Stämmer alla "*fult ord*" kan aldrig gå man mot man utan det måste jämmt vara 20 mot en. Sen så skryter dom om att dom har "spöat" en svenne. Goda odds när man har 20 mot en att man inte blir ner spöad.

ja det var fel att skriva ALLA "*fult ord*" det finns många invandrare som är skit skysta tex dig kasto :wink: men dom flesta som jag har träffat på är så :? vilket är väldigt störande :?
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

jag känner en del utlänningar skit skysta men sen har vi "coola gänget" som snattar på konsum och kör moppe utan hjälm och muckar med allt och alla. Här nere är en del krimminella och uppkäftiga för att va coola men jag tycker inte det är de minsta tufft att slå ner en 80 år gammal tant och stjäla bilar.
Användarens profilbild
DraceN^
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av DraceN^ »

KUL PÅ HJUL skrev:jag känner en del utlänningar skit skysta men sen har vi "coola gänget" som snattar på konsum och kör moppe utan hjälm och muckar med allt och alla. Här nere är en del krimminella och uppkäftiga för att va coola men jag tycker inte det är de minsta tufft att slå ner en 80 år gammal tant och stjäla bilar.
Vilka bögar som slår ner gamla damer :evil:
Rieju DRAC TILL SALU! PM MIG OR MSN JOHAN.25@LIVE.SE

kolla in mina projekt :) och skriv en kommentar
Rieju Drac
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=9296
Kawasaki kx125
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=11544
Användarens profilbild
furia FFS
Svårstartad skrothög

Inlägg av furia FFS »

Icepeak skrev:
Kasto skrev:

alla är ju så, så varför skulle man inte skriva så? :roll:
ja känner två "*fult ord*" o båda e schyssta som fan :D o dom e äldre än mig, den ena som e 20+ höll vi på o tracka först o han våga inte ens prata me oss utan gick till våran andra "*fult ord*" polare o prata me han o ville att vi skulle sluta, så då gjorde vi de :D vi blev lite paffa då xD så alla slåss inte direkt, utan en del kan prata oxå, men visst, de finns dom som inte kan lr förstår det man vinner genom att prata :(
R.I.P DooD
R.I.P Oskar Widelans
R.I.P Jeremy Lusk
Yamaha yz 250 <3
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

DraceN^ skrev:
KUL PÅ HJUL skrev:jag känner en del utlänningar skit skysta men sen har vi "coola gänget" som snattar på konsum och kör moppe utan hjälm och muckar med allt och alla. Här nere är en del krimminella och uppkäftiga för att va coola men jag tycker inte det är de minsta tufft att slå ner en 80 år gammal tant och stjäla bilar.
Vilka bögar som slår ner gamla damer :evil:
Håller med men de va ganska konstigt för han som gjorde de är en ut av dom shysstate albanerna men jag vet inte hur dom är på fritiden. Synd sånt händer och jag bor mitt i smeten :wink:
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Denna tråd har blivit en "snack om *fult ord*-tråd " :? ...
Nyxorzz
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Nynazister är ju nästan värst, får ni chansen, spöa upp dom jävla äcklena!!

Finns fan flera stycken här i stan, vidriga är dom som fan, sluskiga kläder, äckliga hak-kors tatuerade överallt o går omkring och blossar som om ciggen bestod av luft :evil:

Ja tvekar inte om ja får chansen att "råka" köra på en äcklig nazist-jävel nästa gång ja ser en ;)

Anledningen till att ja tycker såhär är dels för att de är 100% sant, och dels för att några äckliga vider har varit på mig, o försökt sno min a-traktor :evil: ... Och dom kommer ju somsagt i grupp... med knivar o grejjer :evil: :evil: :evil:

Fifan!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Märks tydligt att en del här på forumet aldrig gått utanför sin ytterdörr och tycker illa om folk bara för de har de kläderna eller ser ut på det sättet.

Väx upp!
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Inlägg av Peter.liindgren »

Man kan ju inte dra alla över en kant, Jag Känner/kände många utlänningar och en del var as snälla och en del var riktigt uppkäftiga, Kan hålla med om att utlänningar alltid kommer i en grupp aldrig (1 mot 1). Men det finns svenskar som gör så med.
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Läste igenom tråden lite snabbt och ser att det är en hel del som drar alla över en gräns.
Är själv "*fult ord*" och jag går inte runt med gäng och bråkar o.s.v, som jag såg några skriva att "*fult ord*" gör..
Sen så har jag väll inte varit så uppkäftig och ute efter bråk här på forumet heller..?

Så enligt mig är det väldigt fel att skriva att alla "*fult ord*" beter sig så.. för det kan jag lova att det inte stämmer.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Som DerbiSM säger. Det är mycket "*fult ord*" snack osv osv alla dras över en gräns! Vilket är fel.

Ni får skärpa er med vilka ord ni väljer osv annars så låser vi tråden!
Bild
Användarens profilbild
Yamaha125
Varnad

Inlägg av Yamaha125 »

bensinskalle skrev:Nynazister är ju nästan värst, får ni chansen, spöa upp dom jävla äcklena!!

Finns fan flera stycken här i stan, vidriga är dom som fan, sluskiga kläder, äckliga hak-kors tatuerade överallt o går omkring och blossar som om ciggen bestod av luft :evil:

Ja tvekar inte om ja får chansen att "råka" köra på en äcklig nazist-jävel nästa gång ja ser en ;)

Anledningen till att ja tycker såhär är dels för att de är 100% sant, och dels för att några äckliga vider har varit på mig, o försökt sno min a-traktor :evil: ... Och dom kommer ju somsagt i grupp... med knivar o grejjer :evil: :evil: :evil:

Fifan!

jag holler helt klar med dej. ring mej när du gör det så kommer jag och slår nådastöten på han du vet vem jag menar 8)
Trafiken dödar kör på trottoaren.
Skriv svar