är de inte bara för om man ska neon?_cpism_ skrev:vad är batteriet till för egentligen ?
Inte "bara" för det. Det är ju olagligt med neon, så dom lägger ju inte till ett batteri för att man ska vara olagligchristoffer_Derbi skrev:är de inte bara för om man ska neon?_cpism_ skrev:vad är batteriet till för egentligen ?
Olagligt att ha det tänt bara om jag fattat rättTobbaN skrev:Inte "bara" för det. Det är ju olagligt med neon, så dom lägger ju inte till ett batteri för att man ska vara olagligchristoffer_Derbi skrev:är de inte bara för om man ska neon?_cpism_ skrev:vad är batteriet till för egentligen ?![]()
Men det är tex som Robert sa här uppe. Har sett på en del nya moppar att när man tar in bakbroms eller nåt när dom är av (med nycklarna i tändlåset) så lyser dom oftast. Där finns en anledning.
En annan var ju den att det lyser starkare osv som någon annan sa här uppe
Kanske därför min lampa på RRXn lyser så svagt ;<
du får har det på mopeden men inte ha det tänt medans du åkermeanzick skrev:Olagligt att ha det tänt bara om jag fattat rättTobbaN skrev:Inte "bara" för det. Det är ju olagligt med neon, så dom lägger ju inte till ett batteri för att man ska vara olagligchristoffer_Derbi skrev: är de inte bara för om man ska neon?![]()
Men det är tex som Robert sa här uppe. Har sett på en del nya moppar att när man tar in bakbroms eller nåt när dom är av (med nycklarna i tändlåset) så lyser dom oftast. Där finns en anledning.
Ja, varför skulle dom ha slängt på ett batteri isåfall om man ändå inte får använda det (alltså köra med det tänt).jogat skrev:du får har det på mopeden men inte ha det tänt medans du åkermeanzick skrev:Olagligt att ha det tänt bara om jag fattat rättTobbaN skrev: Inte "bara" för det. Det är ju olagligt med neon, så dom lägger ju inte till ett batteri för att man ska vara olaglig![]()