Hot, misshandel och allt där kring!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

riejumannen skrev:
Daanne skrev:
Busungen1221 skrev:I detta fallet är det faktiskt inte en *fult ord*. Men har blivit hotad av *fult ord* också som är 10 år äldre utan anledning.

Han som håller på denna gången är en 92:a som bor på landet och har en as skabbig roxon.

Blir så jävla trött på sånt skit.
Så han är en bonde ? hah :lol: Men skit i han bara ^^
haha måste man va bonde bara för man bor på landet? :wink: hellre vishan än stan iaf haha :D
Han är mer åt bonnetypen än den vanliga människotypen i alla fall =)

Han har faktiskt inte sagt något mer till mig efter att jag ägde han med det här:

Hasse: haha du är ju så jävla kass, du tar bara hjälp av andra och läser dig till info
Busungen: Japp. Men tillskillnad från ditt så har i alla fall mitt bygge visat resultat.

Sen så svarade han inte :P
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
eriksson2k
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av eriksson2k »

Jag tycker och tänker precis hur mycket jag vill, Är dom värda stryk, tillexempel varit uppkäftig eller gjort något mot en själv. klart fan är dom värda stryk? visst nån tusenlapp i böter hit och dit, vafan? Men det man bär med sig är respekt.! Never give up! Never back down! :)
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

eriksson2k skrev:Jag tycker och tänker precis hur mycket jag vill, Är dom värda stryk, tillexempel varit uppkäftig eller gjort något mot en själv. klart fan är dom värda stryk? visst nån tusenlapp i böter hit och dit, vafan? Men det man bär med sig är respekt.! Never give up! Never back down! :)
De ligger mkt i det du säger så alla vet det är som filmen .. Slås en gång så behöver man inte göra det igen för respekten ! Så är det i denna världen vi lever i just nu..
Malossi hyper racing
luddemuregard
Kinaraket

MarcusAndersson skrev:
Daanne skrev:Våld skapar bara konflikter mellan personer tänk på det 8)

Annars så kan man prata sig igenom situationer istället för att använda sig utav våld. :)

/Danne
Äntligen en smart kille som uttalar sig.
Man ska inte bruka våld man ska prata sig igenom det.. men dom som har vart med i världen ett tag och är ute mkt vet att på endel människor går det inte prata där måste man bruka våld !

Tycker denna tråden börjar gå lite över gränsen folk börjat hota folk och massa så mogna till lite gubba det är för fan en moppe sida där man ska ha kul och lära sig saker
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Frukt Soda
Svårstartad skrothög

Inlägg av Frukt Soda »

eriksson2k skrev:Jag tycker och tänker precis hur mycket jag vill, Är dom värda stryk, tillexempel varit uppkäftig eller gjort något mot en själv. klart fan är dom värda stryk? visst nån tusenlapp i böter hit och dit, vafan? Men det man bär med sig är respekt.! Never give up! Never back down! :)
10 poäng till eriksson2k!!
HeeellmuT
Elmoped

Inlägg av HeeellmuT »

Onödigt bråk är så jävla störande, kommer ihåg en gång när de kom fram 2 snubbar te mig å börja käfta å sedan sa att ja hade matat någon brud han kände som inte ville de å skit, vid det tilfället hade ja mig en egen brud så det vart lugnt på den fronten men dem kunde ju såklart inte fatta de, inte konstigt att våld används för att lösa situationer! :)
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tompa_ »

Frukt Soda skrev:
wildhorse skrev:Jag är hitman jag så ta kontakt med mig så kan jag lösa era problem :wink:
Bor du nära blekinge så kan du rikta in dej ditåt!

och tompa...bor i häslingland så vill du slåss så kan du paddla dej upp hit!

och om du nu är 16? bete dej som det också då och inte "vågar inte slåss,löser inget,vi kan prata om det istället"
vf ska vi slås för hade du gjort mig nått så hade jag gärna åkt till dig men vill ej slå små flickor som du
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Lås tråden , detta gick i överstyr att omogna p12 tror dom är coola när dom slåss , undra vem fan det är som kommer längst i livet ...
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tompa_ »

MarcusAndersson skrev:Lås tråden , detta gick i överstyr att omogna p12 tror dom är coola när dom slåss , undra vem fan det är som kommer längst i livet ...
livet går ej bara ut på o sitta vid datorn som vissa tror haha
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Efter att läst en del av detta.
Så föreslår jag att vi öppnar ett MMA Center i varje kommun runtom i Sverige.
Så kan alla slåss med måtta, och avreagera sig lite. 8)
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
Frukt Soda
Svårstartad skrothög

Inlägg av Frukt Soda »

tompa_ skrev:
MarcusAndersson skrev:Lås tråden , detta gick i överstyr att omogna p12 tror dom är coola när dom slåss , undra vem fan det är som kommer längst i livet ...
livet går ej bara ut på o sitta vid datorn som vissa tror haha
Fattade inte vilken du riktade det dära inlägget till tompa men borde vara marcus och hans gangbang som är inne på tsr allday :twisted:
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

våld löser mycket ibland. Tex när en "*fult ord*" hoppade på mig så försökte jag undvika att slås genom att prata och vissa att jag inte ville slås. Men då började han slå mig. Men då jävlar fick han ont det lovar jag. Sen har han inte hoppat på mig sen dess.

Det är bättre att prata än att slås man tjänar på det i längden. Hur skulle det se ut om alla vuxna började slås för att dom inte kunde prata ut om saker. Men ibland så måste men slås för att vissa inte kan prata och inte fattar bättre.
Användarens profilbild
Keeroy
Ktm 125!

Inlägg av Keeroy »

Henry skrev:
Debianbil skrev:Sverige deomkraterna <33
Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.
Vafan var det där om? Att säga " Sverige demokraterna " är fan inte till att vara rasist :?
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

de är du ju egentligen, för dom vill utvisa alla invandrare
luddemuregard
Kinaraket

LÅS TRÅDEN MISSBRUKAS
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Busungen1221
Svårstartad skrothög

Inlägg av Busungen1221 »

Snälla nån. Skapade tråden för lite positiva tankar om ämnet. Men blev visst till årets Hot-krig :zzz:
Wir leben Autos.
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

LÅS TRÅDEN NU
snacka om att tråden har gått över styr :? :shock:
från att ha varit en hyfsat bra tråd som var tänkt att få folk att tänka efter så blev det en tråd med massa rasistiska kommentarer och hot...
tänk om det är någon vars föräldrar/släkt inte är helt från sverige ( det ni kallar *fult ord*) som kommer hit till tsr, och blir medlem för att han tycker att mopeder är roligt och vill sitta och snacka om mopeder och liknande här på tsr. Vad tror ni han får för intryck av tsr när han ser sådana kommentarer?:
"sverigedemokraterna<33", "utvisad dom" etc. Och alla hot och skit: "sluta va sån p12 och kom hit då", "jäkla fegis kom hit så ska jag visa dig" etc. Skärp till er för fasen och lämna alla politiska/kränkande åsikter hemma och låt tsr bli den moppesidan där små finnig pöjkar och flickor kan sitta och snacka mopeder och annat kul!
rösta på Victor i blackrider snälla..
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

En tråd ska inte behövas låsa för det. Dela ut varnigar och ta bort dom kommentarerna så får dom ska kan hålla det på en seriös nivå utan personangrepp eller kränkande kommentarer fortsätta snacka om det dom ska.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

det bästa är inte att prata med varandra det bästa är inte att slåss det bästa är att göra upp på gatan :wink:
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

ja hellre låt motorerna tala, än nävarna!
och nej tråden behöver egentligen inte låsas utan om alla skärper till sig och mognar till lite så skulle den här tråden kunna fortsätta...
||
\/
Han har garanterat den ärligaste och vettigaste motiveringen till varför han skulle vinna blackrider
kolla själv och rösta om du känner för det http://www.twostrokerider.se/tavling/deltagare/67
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

mm...aaaa...underbart och sääkert...!!!

säger bara ; södertälje </3

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4507170.ab

F*CK YOU ANDERS LAGO !!!
Nyxorzz
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Låter tråden ligga öppen då den har ett sjukt bra syfte.
Lägg ner med hotandet, nästa som beter sig illa får en varning ev. avstängning beroende på hur grovt det är. Så håll er till topic!
Användarens profilbild
Mr F
Elmoped

Inlägg av Mr F »

va i helvete är sverige på väg :shock: :?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4517389.ab

sjukt är vad det är...
||
\/
Användarens profilbild
kotti
Någon måste komma sist!

Inlägg av kotti »

har fan hellre ett liv framför datorn, än att slåss hela tiden?
Bild

bombmannen skrev:
Försvårt kanske ?

Troligen för dig, Ja.

Inlägg av TK_DRAC »

Henry skrev:
Ett till rasistiskt inlägg så som "blattarna kom och slog mig jävla fittor" eller något som du skrev nyss kommer resultera i en fin avstägning i 1 vecka.
Är man rasist om man tycker om socialdemokraterna? Hur fan tänker du?
Mattiaz
Elmoped

Inlägg av Mattiaz »

moppe galen skrev:Stämmer alla "*fult ord*" kan aldrig gå man mot man utan det måste jämmt vara 20 mot en. Sen så skryter dom om att dom har "spöat" en svenne. Goda odds när man har 20 mot en att man inte blir ner spöad.
haha "alla *fult ord*" ? så ifall jag är invandrare och någon "svenne" börjar bråka så hämtar jag automatiskt 20 pers, och efter det så går jag runt å skryter om att jag spöa en "svenne" ? haha, FAIL.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

TK_DRAC skrev:
Henry skrev:
sverige demokraterna och socialdemokraternav är två HELT olika partier tk-drac....
Nyxorzz
KUL PÅ HJUL
Farsans gamla zündapp

Inlägg av KUL PÅ HJUL »

jag har en jättebra ide' :D
Om någon börjar bråka med mig ska jag säga att vi gör upp där ute, Och då tror han jag vill slåss men då kommer jag med min moppe och utmanar scooterfjollan(inget illa menat) på dragrace :D så slipper jag slåss för jag är så klen.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Bra ide där :)
Bild
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

KUL PÅ HJUL skrev:jag har en jättebra ide' :D
Om någon börjar bråka med mig ska jag säga att vi gör upp där ute, Och då tror han jag vill slåss men då kommer jag med min moppe och utmanar scooterfjollan(inget illa menat) på dragrace :D så slipper jag slåss för jag är så klen.
Se bara till att inte få kärringstopp ;)
Tillhör mille!
Frullen_91
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Frullen_91 »

TK_DRAC skrev:
Henry skrev:
Hahah ! socialdemokraterna har inget med rasism å göra :lol:

Däremot så har Sverige demokraterna det. Det dom är ute efter är ett land utan invandrare, dom påstår bara att det är deras fel till all kriminalitet i Sverige vilket inte stämmer.. Dom drar alla invandrare över en kant vilket är helt fel. Alla skinheads som springer runt i vårat land och leker poliser är inte helt rena dom heller, hur många av dom har inte begått ett brott i sitt liv? Min åsikt står jag fast vid och den ser ut såhär

Fuck Sverige demokraterna !

(hoppas inte detta leder till en avstängning?) :roll:
Team High-End Racing

Kiesler racing Ts2 http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 317#269317

Utför renoveringar av mopeder.

Bygger även motorer efter kundens önskemål
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Daanne skrev:Det är helt rätt det du skriver.

Det beror på en viss avundsjuka att de själva inte kan få det du har och måste hota dej , kanske försöka stjäla. Och att han blir aggressiv för att du meckar med dina mopeder kan väl bero på att dina mopeder kommer dra hans egna när dina är klara! Killen är bara så jävla Avundsjuk.

Om jag inte har helt fel så är det en "*fult ord*" som hotar dig? :roll:

Ignorera den där skiten bara..
Herregud ..Det är de första ni svenskar tror ? .Att de en *fult ord* ? ..Jag är en *fult ord* titta i mitt galleri vad ja har .
Helluu Little Monkey .
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

moppe galen skrev:Stämmer alla "*fult ord*" kan aldrig gå man mot man utan det måste jämmt vara 20 mot en. Sen så skryter dom om att dom har "spöat" en svenne. Goda odds när man har 20 mot en att man inte blir ner spöad.

Hmm Drar alla över en kant ? .
Helluu Little Monkey .
Användarens profilbild
Icepeak
Elmoped

Inlägg av Icepeak »

Kasto skrev:

alla är ju så, så varför skulle man inte skriva så? :roll:
Bild
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

Icepeak skrev:
Kasto skrev:

alla är ju så, så varför skulle man inte skriva så? :roll:
håller med iaf alla jag "känner" är så att så fort man gjort ngt så hämtar dom sina kusiner mm och säger att dom ska banka en gul o blå mm man vågar fan inte säga till en "*fult ord*" att han kan dra åt H*lvete för då är man så gott som död man kan inte heller slå ngn
SRY men det är så typ inte för att jag är rasist eller ngt kan faktiskt va vissa svenskar oxzå
-----------------------------------------------------------------------------------eller jo förresten jag vet en kille hn är faktikt asschyst mot mig men det ärkanske för att min kusin känner han :D
Skriv svar